Napredni dječji sat dolazi u dvije boje i donosi naprednu trostruku tehnologiju pozicioniranja.
Telemachov dječji pametni sat omogućuje lociranje djeteta u svakom trenutku te jednostavnu i stalnu povezanost s roditeljima, što je posebno važno uz početak nove školske godine.
Dječji sat s preciznim praćenjem lokacije i videopozivima
U užurbanom tempu života mnogi roditelji rade daleko od kuće, vrtića i škole, a često su odvojeni od djeteta veći dio dana, stoga im je važno znati u svakom trenutku gdje se nalaze njihova djeca. Upravo im to omogućuje pametni sat koji dolazi u dvije boje, rozoj i plavoj, te podržava eSIM tehnologiju za jednostavno povezivanje bez potrebe za fizičkom SIM karticom. Zahvaljujući naprednim postavkama u aplikaciji roditelji imaju i visoku razinu kontrole što dijete radi sa satom. Jedna od najvećih prednosti je trostruka tehnologija pozicioniranja. Tako je zahvaljujući naprednom navigacijskom sustavu koji koristi GPS, LBS i Wi-Fi kako bi precizno odredio lokaciju djeteta, roditeljima osiguran unutrašnji mir.
Roditelji u svakom trenutku mogu nazvati dijete, ostvariti videopoziv ili mu poslati poruku i na taj način stupiti u kontakt. Ne moraju brinuti da će sat ostati bez baterije koja na ovom modelu osigurava dugotrajno korištenje i više od 100 sati autonomije.
Pozivi djeci i praćenje lokacije za svega 3 eura mjesečno
Konkurencija u području dječjih pametnih satova je velika, no trostruka tehnologija pozicioniranja, podrška za eSIM i kapacitet baterije pozicioniraju Kids Watch iz Telemachove ponudi u sam vrh.
Sat dolazi s 1,83 inča velikim TFT ekranom u boji. S prednje strane nalazi se kamera za video pozive i snimanje. Roditeljima je cijelo vrijeme vidljiva lokacija djeteta za koju je moguće staviti i virtualnu ogradu i alarm kada se prijeđe. Također, vidljiva je povijest lokacija i kretanja djeteta.
Djeca mogu uputiti poruke i pozive prema unaprijed odobrenim kontaktima. Sat mjeri njihove fizičke aktivnosti, dok kameru sata mogu koristiti za snimanje fotografija. Kids Watch s naprednim opcijama dostupan je ekskluzivno u Telemachu i to za svega 3 eura mjesečno uz posebno kreiran Junior paket.
Praćenje lokacije uživo
Dio roditeljskih briga za najmlađe, posebno početkom nove školske godine, zasigurno će biti lakše uz mogućnost kontinuiranog praćenja lokacije te stalne povezanosti koju nudi ovaj napredni pametni sat. Pametni sat za djecu dio je novog portfelja vrhunskih uređaja s potpisom United grupe, odnosno Telemacha, a koji uključuje i Telemach 5G Pro telefon te bežične slušalice. Sva tri uređaja prate najnovije trendove i nude vrhunske performanse, a dostupni su uz Telemach tarife po svima pristupačnim cijenama.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"