Napredni dječji sat dolazi u dvije boje i donosi naprednu trostruku tehnologiju pozicioniranja.
Telemachov dječji pametni sat omogućuje lociranje djeteta u svakom trenutku te jednostavnu i stalnu povezanost s roditeljima, što je posebno važno uz početak nove školske godine.
Dječji sat s preciznim praćenjem lokacije i videopozivima
U užurbanom tempu života mnogi roditelji rade daleko od kuće, vrtića i škole, a često su odvojeni od djeteta veći dio dana, stoga im je važno znati u svakom trenutku gdje se nalaze njihova djeca. Upravo im to omogućuje pametni sat koji dolazi u dvije boje, rozoj i plavoj, te podržava eSIM tehnologiju za jednostavno povezivanje bez potrebe za fizičkom SIM karticom. Zahvaljujući naprednim postavkama u aplikaciji roditelji imaju i visoku razinu kontrole što dijete radi sa satom. Jedna od najvećih prednosti je trostruka tehnologija pozicioniranja. Tako je zahvaljujući naprednom navigacijskom sustavu koji koristi GPS, LBS i Wi-Fi kako bi precizno odredio lokaciju djeteta, roditeljima osiguran unutrašnji mir.
Roditelji u svakom trenutku mogu nazvati dijete, ostvariti videopoziv ili mu poslati poruku i na taj način stupiti u kontakt. Ne moraju brinuti da će sat ostati bez baterije koja na ovom modelu osigurava dugotrajno korištenje i više od 100 sati autonomije.
Pozivi djeci i praćenje lokacije za svega 3 eura mjesečno
Konkurencija u području dječjih pametnih satova je velika, no trostruka tehnologija pozicioniranja, podrška za eSIM i kapacitet baterije pozicioniraju Kids Watch iz Telemachove ponudi u sam vrh.
Sat dolazi s 1,83 inča velikim TFT ekranom u boji. S prednje strane nalazi se kamera za video pozive i snimanje. Roditeljima je cijelo vrijeme vidljiva lokacija djeteta za koju je moguće staviti i virtualnu ogradu i alarm kada se prijeđe. Također, vidljiva je povijest lokacija i kretanja djeteta.
Djeca mogu uputiti poruke i pozive prema unaprijed odobrenim kontaktima. Sat mjeri njihove fizičke aktivnosti, dok kameru sata mogu koristiti za snimanje fotografija. Kids Watch s naprednim opcijama dostupan je ekskluzivno u Telemachu i to za svega 3 eura mjesečno uz posebno kreiran Junior paket.
Praćenje lokacije uživo
Dio roditeljskih briga za najmlađe, posebno početkom nove školske godine, zasigurno će biti lakše uz mogućnost kontinuiranog praćenja lokacije te stalne povezanosti koju nudi ovaj napredni pametni sat. Pametni sat za djecu dio je novog portfelja vrhunskih uređaja s potpisom United grupe, odnosno Telemacha, a koji uključuje i Telemach 5G Pro telefon te bežične slušalice. Sva tri uređaja prate najnovije trendove i nude vrhunske performanse, a dostupni su uz Telemach tarife po svima pristupačnim cijenama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.