Velika Gorica ovog je vikenda postala središte vrhunske gastronomije i glazbe zahvaljujući prvom izdanju The Flying Dish festivala. Ovaj izuzetno uspješan događaj unio je novu dimenziju zabave i gastronomije u grad. Veliki broj posjetitelja uživao je u raznolikim kulinarskim avanturama i atraktivnom glazbenom programu koji su u sinergiji zadovoljili sve ukuse.
The Flying Dish je kroz tri festivalska dana transformirao Veliku Goricu u pravu gastronomsku oazu. Na svakom koraku, posjetitelji su mogli uživati u vrhunskoj hrani i piću U bogatoj ponudi našli su se prepoznatljivi azijski specijaliteti poput bao bunsa i sushija koji su donijeli dašak egzotike i svježine, dok su meksički tacosi unijeli živahnu latinoameričku energiju. Mesna jela poput bunceka, trgane svinjetine ili debrecinke, pripremljena s velikom pažnjom i majstorskom vještinom, privukla su ljubitelje mesa i impresionirala sve one koji cijene kvalitetu i bogatstvo okusa. Festival je također pružio priliku posjetiteljima da uživaju u kreativnim koktelima i ukusnim desertima, čime je gastronomska ponuda bila zaokružena.
Uz izvanrednu kulinarsku ponudu, festival je bio obogaćen glazbenim programom koji je doprinio posebnoj atmosferi događanja. Resident DJ Nole održavao je živahnu atmosferu s funky ritmovima, dok su Laura Sučec te Duo As pružili dodatni glazbeni užitak svojim live nastupima. Spoj vrhunske hrane i glazbe pokazao se kao uistinu dobitna kombinacija za pravi užitak.
Ovaj festival nije samo privukao posjetitelje iz Velike Gorice i okolice, već je doprinio i promociji grada kao atraktivne destinacije za turiste i ljubitelje dobre hrane i glazbe. Turistička zajednica Grada Velike Gorice pružila je značajnu podršku organizaciji, čime je dodatno osigurana uspješna realizacija festivala.
Cilj The Flying Dish festivala, stvaranje prepoznatljivog brenda koji će dugoročno obogatiti kulturno-zabavnu scenu grada, u potpunosti je postignut. Ovim uspjehom, festival je dodatno pozicionirao Veliku Goricu kao atraktivnu destinaciju za ljubitelje vrhunske hrane i zabave, a već s nestrpljenjem se očekuju buduća izdanja.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.