Dracula se vraća: Iskusite #BOOtiful noć užasa u srcu Transilvanije!
Brendovi essence i Catrice ugostili su influencere i medije na tajanstvenom događaju unutar dvorca grofa Drakule – ne propustite što se krije iza njegovih mračnih zidova!
BOO! Dracula is after you! Brendovi essence i Catrice, uz domaćina VM2 COSMETICS iz Zagreba, okupili su regionalne influencere i vodeće predstavnike medija na ekskluzivnom trodnevnom događaju u srcu legendarne Transilvanije u Rumunjskoj, unutar zidina legendarnog dvorca grofa Drakule – Bran Castle.
Ovo jedinstveno iskustvo bilo je spoj avanture i zabave uz predstavljanje jesenskih BOOtiful makeup noviteta oba brenda unutar jednog od najpoznatijih dvoraca na svijetu.
Prva večer započela je večerom u luksuznom hotelu, nakon čega su uslijedili spa tretmani i opuštanje uz bazen uz skincare proizvode brandova essence i Catrice. Stvorena je idealna atmosfera koja je pripremila goste za sljedeći dan, ispunjen raznim aktivacijama.
Sljedećeg jutra, gosti su imali jedinstvenu priliku posjetiti najveće utočište za smeđe medvjede na svijetu “Libearty Bear Sanctuary”, gdje su mogli puno naučiti o tim veličanstvenim stvorenjima i uživati u prekrasnom prirodnom okruženju. Brendovi essence i Catrice dodatno su podržali ovu plemenitu misiju donacijom skloništu za medvjede, a omogućili su i svim gostima događaja da svaki od njih “usvoji” svog medvjeda, čime su pomogli širenju svijesti o zaštiti tih veličanstvenih stvorenja. Ovaj izlet je ne samo obogatio iskustvo svih prisutnih, već je i istaknuo posvećenost brendova essence i Catrice ekološkoj svijesti i zaštiti životinja.
Velika zabava održana zadnje večeri u tajanstvenom Dvorcu Drakule bila je vrhunac trodnevnog događaja. S dramatičnim osvjetljenjem, mističnom atmosferom i vrhunskom produkcijom, dvorac je oživio u glamuroznoj atmosferi koja je savršeno odgovarala predstavljanju najnovijih kolekcija ljepote brendova essence i Catrice. Gosti su uživali u glazbi, posebnim vizualnim efektima i prostoru ukrašenom spojem mistike i luksuza, spajajući tradiciju s modernim stilom. Pomno osmišljene aktivnosti – od makeup kutaka i predstavljanja novih proizvoda oba brenda do posebnih iznenađenja unutar dvorca – osigurale su da događaj ponudi sve što se može očekivati od vodećih makeup brendova.
Brendovi essence i Catrice još jednom su pokazali svoju kreativnost i sposobnost organizacije događaja koji ne samo da promiču najnovije makeup trendove, već stvaraju iskustva koja nadmašuju tradicionalne promocije i ostavljaju trajan dojam na sve sudionike. Ovaj događaj ostati će zapamćen kao jedan od najuzbudljivijih makeup događaja godine, a svi gosti su se zaista zabavili i imali #BOOtiful time.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Noć je trenutak koji pripada samo nama, čaroban trenutak predaha od užurbanog života, put kojim dopuštamo sebi da se prepustimo snovima i doživimo potpuno ispunjenje. Neke noći su tako vesele da se protegnu u jutro i postanu utjelovljenje slobode i neovisnosti, dok druge, pod nepoznatim nebom, bivaju skraćene zbog vremenske razlike. Bez obzira možemo li u potpunosti iskoristiti ove sate koji se čine suspendiranima u vremenu, SUBLIMAGE L’Extrait de Nuit u svojoj bočici nosi noćno putovanje koje nas vodi do dalekih krajeva svijeta i do najčudesnijeg odredišta – unutarnjeg ja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.