Nakon što je predstava “F**k me ” Marine Otero oduševila i publiku i kritiku, na redu je i druga od četiri predstave ovogodišnjeg izdanja Festivala svjetskog kazališta. U KUC Travno 28. rujna očekuje nas predstava „Medejina djeca“ Mila Raua, najpoznatijeg predstavnika dokumentarističkog teatra. Osam godina nakon prve predstave s djecom „Pet lakih komada“ koja je prikazana na Festivalu svjetskog kazališta, Rau ponovno daje glavne uloge mladim glumcima. Nakon što su u ranijoj predstavi secirali najpoznatiji belgijski slučaj pedofilije, u Medejinoj djeci seciraju jednu od najpoznatijih grčkih tragedija o majci koja ubija svoju djecu iz osvete. Stvarni kazneni slučaj je polazišna točka, a Rau povezuje jedan od najpotresnijih antičkih mitova s istinitim događajima iz crne kronike“. Milo Rau je izjavio: „Sretan sam da ću u Zagrebu prikazati Medejinu djecu. Mješavina je to mita o Medeji i stvarnog slučaja majke koja ubija svoje petero djece. Ono što je zanimljivo je da su na sceni isključivo djeca. Festival svjetskog kazališta za mene je vrlo poseban, i mislim da je to savršena platforma za prikazati ovu predstavu.“
Medejina djeca
Jedan od najzapaženijih i najbriljantnijih radova u slovenskom teatru, predstava „Solo“ hvaljene slovenske redateljice Nine Rajić Kranjac, očekuje nas 1. listopada u GDK Gavella, a posljednja predstava ovogodišnjeg Festivala svjetske književnosti održat će se u Zagrebačkom kazalištu mladih, 4. listopada. Veliki nizozemski redatelj Johan Simons prvi put će se predstaviti hrvatskoj publici i to s autorskim čitanjem Macbetha koji je u njegovoj viziji okrutna komedija s elementima kabarea.
Solo
Ne propustite priliku saznati što se događa u europskom i svjetskom kazališnom prostoru i pogledati predstave koje nam nakon što su osvojile svjetske pozornice i pobrale brojne nagrade, stižu u Zagreb.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.