Nakon rasprodanih dvorana diljem regije, ali i šire, Enis Bešlagić sa svojom prvom samostalnom autorskom predstavom ‘Da sam ja neko‘, ponovno gostuje u Istri. Riječ je o predstavi koja je postala hit-predstavom odmah nakon što je ove godine postavljena na ”daske koje život znače”, o čemu svjedoči i činjenica da ju je u pola godine pogledalo već oko 20 tisuća ljudi. U nekim gradovima, poput Sarajeva, u kratkom vremenu odigrana je čak 11 puta, u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog u Zagrebu rasprodan je već peti termin, a red je sada ponovno došao i na istarsku publiku. Spomen dom u Pazinu 02. listopada te Centar za manifestacije i kulturu (CMIK) Cittanova u Novigradu 07. studenoga, bit će domaćini ovom kazališnom i televizijskom glumcu te prepoznatljivom regionalnom TV licu.
Enis Bešlagić godinama je gradio priču o svom životu, koju je želio pretočiti u predstavu; počevši od svog odrastanja i onoga tko je želio biti pa sve do onoga tko je i u čemu je uspio u dosadašnjem životu.
” ‘Da sam ja neko’ je samo jedan put i jedan odabir onoga što ja jesam danas. Put od djetinjstva, preko studentskih dana pa sve do osobe koja je sada prepoznatljiva na ulici. Na svoj vam način govorim ono što ne vidite iza zavjese medijske scene… Želim vam prikazati i drugu stranu medalje ovoga što ja danas jesam i toga što bih želio i ostati.” – ispričao je jednom prilikom Enis o predstavi te dodao:
”Ova predstava je jedno lijepo druženje uz mnogo raznih i iskrenih emocija, koje publika i ja osjećamo zajedno. Želim da se na predstavi publika osjeća lijepo, da ljudi dođu sa svojim najmilijima, da ostvarimo takav lijep kontakt kao da su došli kod mene doma, a ne da su došli gledati predstavu. Jer tu sam ja, koji im priča dijelove iz svog života koji su iskreni i istiniti. Nema viceva, nema glume, to sam ja, onakav kakav jesam, a najbolje da sebe prikazujem kroz događaje koje sam proživio. U tim situacijama koje ja opisujem kroz svoj život, publika pronalazi sebe, dijelimo emociju, dijelimo ljubav, dijelimo neko jedinstvo… Uvijek me obuzmu emocije i uspijem ih prenijeti na publiku, a što je najvažnije – izazovem kod njih i lijepe emocije i mnogo smijeha.”
Ulaznice za ovu dvosatnu predstavu o kojoj je puno toga već napisano, ali tijekom koje Bešlagić svaki put ima puno toga još za ispričati, dostupne su putem sustava Eventim.
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Na crvenom tepihu proslave drugog rođendana hrvatskog izdanja magazina HELLO!, gdje je pred gotovo dvije tisuće uzvanika zablistala i sama Severina, modnu eleganciju i nenametljiv luksuz utjelovila je Ljupka Gojić Mikić. U svojoj prepoznatljivoj estetici koja spaja odvažnost i sofisticiranost, Ljupka je ponovno pokazala zašto je i dalje jedno od najsuptilnijih, a modno najdomišljenijih lica domaće scene.
Već dugo tražim TWS slušalice koje bi zadovoljile moje pomalo izbirljive audio kriterije. Tražim nešto više od prosjeka – ne samo dobar zvuk, već i doživljaj. E pa, nakon dva tjedna intenzivnog korištenja Xiaomi Buds 5 Pro, mogu reći da sam napokon pronašao ono što sam tražio.
Na crvenom tepihu velikog HELLO! partija održanog u zagrebačkoj Laubi, gdje je Severina svojim nastupom oduševila gotovo dvije tisuće uzvanika, Ema Kovač Mur zasjala je u jednoj od najzapaženijih modnih kombinacija večeri, utjelovljujući glamur, sofisticiranost i nepogrešiv osjećaj za stil.