Cinestar Channels, lider na domaćem tržištu filmskog i serijskog sadržaja, s ponosom je obilježio 15 godina uspješnog postojanja na prestižnom Weekend Media Festivalu u Rovinju.
Ovogodišnja proslava donijela je pravu filmsku čaroliju, nezaboravne trenutke i vrhunsku atmosferu koju je zagrijavao hrvatski DJ Filip Jelaš, sve do dolaska zvijezde večeri, svjetski poznatog DJ-a – Fedde Le Granda.
Uz očaravajuće svjetlosne efekte i zarazne ritmove, ovaj party u staroj Tvornici duhana postao je pravi festival za sve ljubitelje dobrog provoda i kvalitetnog filmskog sadržaja.
Party nisu propustili ni Adrian Ježina, predsjednik Uprave Telemacha, Saša Kramar, član Uprave Span grupe, doktor Tomislav Madžar, Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint i direktor Weekend Media Festivala, Kimberly Fox, voditeljica međunarodne prodaje The Veterans, Helen Lee-Kim predsjednica za međunarodna tržišta Lionsgate Motion Picture Group, Anca Truta generalna direktorica Vertical Distribution, Iva Barbarić Kasun direktorica marketinga Zagrebačke banke, Ivan Čelebić zamjenik direktora prodaje NOVA TV, arhitekt Ante Vrban, voditelj Joško Lokas, Ana Radišić, Niko Čuturić te mnogi drugi.
Cinestar Channels je grupa specijaliziranih IPTV filmskih kanala, sinonim za prvoklasnu zabavu, kroz proteklih 15 godina razvila je mrežu od čak sedam filmskih kanala, koja gledateljima svakodnevno donosi najnovije filmske hitove, kultne klasike i ekskluzivne premijere. Svaki od ovih kanala nudi jedinstven doživljaj, prilagođen različitim interesima gledatelja, od obiteljskih filmova do napetih trilera i spektakularnih akcija.
Svake večeri na CineStar 1 i CineStar 2 kanalima očekuje vas vrhunska filmska selekcija koja će zadovoljiti i najzahtjevnije filmske kritičare. Za ljubitelje akcije i adrenalina tu je CineStar Action&Thriller kanal. S druge strane, CineStar Fantasy vodi ljubitelje fantastike u magične svjetove, dok je CineStar Comedy nezaobilazno odredište za sve one željne smijeha i dobre zabave. CineStar Premiere 1 i CineStar Premiere 2 donose ekskluzivne filmske premijere. Osim filmskih kanala, CineStar Premiere Plus je pretplatna video-on-demand (SVOD) usluga koja pretplatnicima omogućava odabir između najboljeg filmskog i serijskog sadržaja, najuspješnije hollywoodske hitove, najkomercijalnije naslove europske kinematografije, ekskluzivne specijalne emisije i odlične serije, kao i sinkronizirane animirane filmove za najmlađe.
Cinestar Channels nastavlja svoju misiju da filmofilima pruži vrhunsku zabavu i neprekinuti niz spektakularnih filmskih naslova. Detaljniji pregled svih sedam kanala i bogatog sadržaja koji nude možete pronaći na njihovoj službenoj stranici ovdje.
CineStar kanale i Premium pretplatničku videoteku potražite kod svog operatora!
Proslava u Rovinju bila je odraz dugogodišnje strasti i predanosti filmskoj industriji, a atmosferu je upotpunio veliki Fedde Le Grand.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.