Briga o mentalnom zdravlju društva u cjelini, a posebno djece, goruća je tema današnjice. Kako bi osnažili djecu i mlade, posebno one bez odgovarajuće roditeljske skrbi, Cedevita je u suradnji sa stručnjacima i umjetnicima pokrenula društveno odgovornu kampanju Budi TU. Budi CE. u sklopu koje podržava klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
SOS Dječje selo Hrvatska već više od 32 godine pomaže djeci i mladima bez odgovarajuće roditeljske skrbi. U SOS Dječjim selima u Lekeniku i Ladimirevcima odrasta 140 djece, o kojima unutar SOS kuće brinu SOS mame. Djeca u SOS kućama odrastaju u obiteljskom okruženju, zajedno s biološkom braćom i sestrama. Upravo djeca iz SOS Dječjih sela osvojila su nas u ovoj kampanji svojom kreativnošću te optimističnim pogledom na svijet.
“Kreativnost ne poznaje granice, moguće je biti kreativan u svim područjima života, to je povezivanje stvari na nov i originalan način. Djeca u SOS Dječjem selu naučila su da je kreativnost – inovativnost, eksperimentiranje i pomicanje granica ustaljenog. Naučila su raditi greške i pri tome zabaviti se. Kada dijete samostalno, na svoj način, koristeći svoje potencijale i resurse rješava izazove, izrasta u odraslu osobu punu samopouzdanja i optimističnog stava. Shodno tome, kreativnost nam daje slobodu i uči nas kako biti mentalno jak i zdrav”, poručila je Dina Koren, psihoterapeut, voditeljica obiteljske skrbi SOS Dječjeg sela Lekenik.
Kampanja Budi TU. Budi CE. predstavljena je danas u Zagrebu, a na panelu o mentalnom zdravlju stručnjaci su istaknuli da brojna istraživanja prepoznaju upravo kreativnost kao alat kojim se možemo izraziti i lakše nositi s izazovima. Bezgranična mašta koja krasi djecu, kao i njihov iskreni optimizam, inspiracija su svima nama, stoga je Cedevita, jedan od najpoznatijih i najdugovječnijih brendova u regiji, u ovoj kampanji odlučila upravo djeci dati mogućnost da svi čuju i vide njihove poruke.
Početkom 2024. godine organizirane su kreativne radionice na kojima su djeca pod vodstvom psihologica Gabrijele Ištuk i Leone Bortas Hetler, te uz stručno vodstvo ilustratorice Hane Tintor i dizajnera Marka Borote, naslikala predivne crteže. Klinci kreativci svojom vedrinom i znatiželjom dokazali su da se u svakom djetetu skriva ogroman talent, te su na radionicama pokazali zavidno umjetničko umijeće. Dječji radovi nastali na radionicama, aplicirani su potom na Cedevita čaše, koje uz posebno izdanje Cedevite možete pronaći na svim prodajnim mjestima te odabirom omiljenog okusa podržati klinCE kreativCE SOS Dječjeg sela Hrvatska.
“Cedevita preko 50 godina širi optimizam diljem Hrvatske i draga je uspomena iz djetinjstva svim generacijama. Povezivanje i dijeljenje važnih trenutaka s drugima jedna je od temeljnih vrijednosti generacije CE. Upravo zato Cedevita ponosno daje glas djeci iz SOS Dječjeg sela Hrvatska, koja su s nama podijelila svoju kreativnost i dokazala da od njih možemo puno toga naučiti. Uvjereni smo da će to prepoznati i građani, te odabirom omiljenog Cedevita okusa podržati male umjetnike koji nas inspiriraju svojim radovima. Uz to, na prodajnim će se mjestima moći pronaći i limitirana izdanja velikog pakiranja Cedevite s čašom koju su oslikala djeca SOS Dječjeg sela”, izjavila je stariji voditelj izgradnje robne marke Cedevita Iva Ramić Švec.
“Ponosni smo na ovogodišnju kampanju Budi TU. Budi CE. u kojoj se još jednom pokazalo da nas djeca mogu puno toga naučiti i zaslužuju da budemo TU za njih. Upravo nam kroz kreativnost djeca mogu prenijeti svoju poruku, otkriti nam kako se osjećaju, čak i kada to ne znaju verbalizirati. Zato smo i na našoj edukativnoj platformi Budi TU. Budi CE. objavili inspirativne savjete o tome kako nam umjetnost pomaže u očuvanju mentalnog zdravlja, te kako potaknuti kreativnost kod djece i ohrabriti ih u njihovom odrastanju”, izjavila je voditelj razvoja robne marke Cedevita Tihana Moškatelo.
Više informacija pronađite na edukativnoj platformi budidobrobudice.com na kojoj građani mogu pronaći Vodič kreativnosti koji su izradili stručnjaci, a djeca su ga oplemenila svojim crtežima.
Podržimo klinCE kreativCE iz SOS Dječjeg sela Hrvatska!
Kada se pojavi na filmskom platnu, Willem Dafoe ne samo da glumi lik — on ga proživljava, razotkriva i pretvara u emocionalni vrtlog kojem je teško odoljeti. Ove godine, Sarajevo Film Festival odlučio je odati počast upravo toj bezvremenskoj glumačkoj veličini — čovjeku čiji opus nadilazi žanrove, granice i dekade. Počasno Srce Sarajeva 31. Sarajevo Film Festivala bit će uručeno Dafoeu kao priznanje za njegov izuzetan doprinos svjetskoj filmskoj umjetnosti, no to će biti puno više od klasične svečanosti – bit će to povratak umjetnika koji je prije 25 godina ukrao srca sarajevske publike i sada se vraća kao legenda.
Sarajevo ovog ljeta diše filmskim ritmom, a srce tog ritma kuca pod otvorenim nebom! Open Air program 31. Sarajevo Film Festivala pretvorit će ljetne večeri u filmsku čaroliju koju nećete zaboraviti. Dvije selekcije, Open Air i Open Air premijere, donose spoj svjetskih zvijezda, regionalnih talenata i priča koje će vas natjerati da zaboravite na stvarnost – makar na dvosatnu projekciju.
Prošlo je dugih 15 godina, ali čekanje će se itekako isplatiti. Split će 13. rujna ponovno pjevati “Miljacku” pod otvorenim nebom, jer Halid Bešlić, kralj emocije i glazbene nostalgije, priprema spektakl za pamćenje na Porat Open Air-u. Ovo nije samo koncert – ovo je večer koja spaja generacije, vraća sjećanja i dokazuje da neke pjesme nikada ne izlaze iz srca.
Kada Ilya Khrzhanovskiy dolazi na filmski festival, budite sigurni da ništa neće biti “obično”. Njegovo ime sinonim je za umjetničku hrabrost, filmske eksperimente i projekte koji brišu granice između stvarnosti i fikcije. Ove godine, Sarajevo Film Festival stavlja upravo njega u središte programa „Posvećeno“, a retrospektiva njegovih djela bit će jedno od najiščekivanijih događanja ljeta.
U znak priznanja za njegovu izuzetnu glumačku karijeru i izniman doprinos filmskoj umjetnosti, Ray Winstone primit će Počasno Srce Sarajeva na 31. Sarajevo Film Festivalu.
Sedma po redu manifestacija 'Trag u beskraju' privedena je kraju eko-akcijom čišćenja podmorja 'Ka i uvik gledam more', u organizaciji Kluba podvodnih aktivnosti Vodomar i uz podršku Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.
Ljeto u gradu upravo je postalo uzbudljivije! Sinsay, omiljeni brend pristupačne mode, otvorio je vrata svoje potpuno nove trgovine – i to ni manje ni više nego u Retail Parku Branimirova. Ovo nije bilo “samo još jedno otvorenje” – ovo je bio pravi mali lifestyle događaj!
Neki vole ljeto zbog sunca, drugi zbog mora – no svi znamo da je prava čarolija ljeta u onim malim, opipljivim trenucima uživanja: hladni napitak u ruci, lagani povjetarac u kosi i… sjajilo koje miriše na trešnju. Upravo zato novi broj časopisa Ljepota&Zdravlje za kolovoz 2025. donosi savršen spoj inspiracije i razmazivanja – ne samo da donosi aktualne i opuštajuće ljetne teme, već i dva poklona brenda Jana Nails uz svaki primjerak!
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.