Nakon što su ulaznice za prva dva koncerta Adija Šoše u dvorani Vatroslav Lisinski planule u nevjerojatno kratkom vremenu, popularni pjevač odlučio je razveseliti svoje obožavatelje još jednim datumom.
Novi koncert Adija Šoše & AL Music Banda zakazan je za 18. ožujka 2025. godine, a ulaznice su puštene u prodaju na platformi Entrio.hr
Adi Šoše u Lisinskom će nastupiti čak tri puta
„Kad smo rasprodali prvi koncert u Lisinskom, nisam bio pretjerano iznenađen činjenicom da smo to postigli, već brzinom kojom se to dogodilo, jer nam je trebalo manje od tri dana. To mi je dalo samopouzdanja da možemo pokušati organizirati i reprizu. Međutim, kad smo otvorili treći datum, to je i mene iznenadilo. To su brojevi kojima se mogu pohvaliti najveće zvijezde regije. Želio bih se zahvaliti ljudima koji će biti dio tih magičnih večeri. Bez njih, ja sam samo jedan dečko iz Mostara koji voli pjevati… Oni su ti koji stvaraju magiju i daju osjećaj potpune ispunjenosti na bini. Na tim koncertima ćemo premijerno izvesti nekoliko novih pjesama i time ćemo se pokušati odužiti za neizmjernu podršku koju dobijamo. Hvala vam i vidimo se!“ izjavio je Adi Šoše.
Adi Šoše u Lisinskom je već rasprodao dva koncerta.FOTO: David Meden
Adi Šoše, 29-godišnji pjevač iz Mostara, u kratkom je roku postao jedno od najtraženijih imena na regionalnoj glazbenoj sceni. Poznat po emotivnim izvedbama i uspješnim hitovima, ne skriva oduševljenje zbog izvanredne podrške publike.
Njegova suradnja s poznatim producentom i tekstopiscem Amilom Lojom donijela mu je niz hitova poput „Najljepši cvijet“,„Od jeseni do proljeća“ i „Pusto ostrvo“. Zajednički rad na brojnim projektima doveo ga je do statusa prave glazbene zvijezde, a suradnja s Tonyjem Cetinskim na pjesmi „Sve ili ništa“ dodatno je učvrstila njegovu poziciju na sceni.
Za sve one koji nisu uspjeli nabaviti ulaznice za prva dva koncerta, treći koncert Adija Šoše u Lisinskom bit će prava prilika da dožive nezaboravno glazbeno iskustvo.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.