Romantika jeseni: Nova kolekcija La jupe brenda osvaja chic siluetama i toplim tonovima
Sezona haljina u boji vina, čokolade i toplim maslinastim tonovima (napokon) je tu! Zavirili smo u novu kolekciju romantičnih haljina La jupe i pronašli naše jesenske favorite.
Iako smo posljednjih mjeseci često maštali o bijegu na jug, dugom toplom ljetu i mirnim morskim uvalama, već dolaskom prvih kiša poželjeli smo se zavući u svoj topli dom. Priznali to sebi ili ne, kao da smo jedva čekali ponovno se vratiti u rutinu, užurbanost života i neke nove početke. Automne d’Amour jedan je od novih početaka modnog brenda La jupe kojeg potpisuje Sanja Dujmović. Riječ je o novoj jesenskoj kolekciji brenda koji već deset godina osvaja regiju svojim jedinstvenim modnim izričajem, slaveći izvornu žensku ljepotu. Koja je to it haljina u boji čokolade za kojom su poludjele fashionistice te koje nove romantične modele donosi njihova jesenska kolekcija, donosimo u nastavku.
Draž novih početaka
Kroz desetljeće nastanka, brend La jupe postao je prepoznatljiv po svojim jedinstvenim, ručno rađenim haljinama, koje unose dašak glamura, profinjenosti i pariškog štiha u svaki stil. Kolekcija Automne d’Amour nastavak je stvaranja upravo takve ljepote umjetnosti. Mlada, pomalo i samozatajna dizajnerica Sanja Dujmović, ovog puta inspiraciju je pronašla u osjećaju stvaranja i iščekivanja nečeg novog, onog što donose prve kiše i hladniji jesenski dani.
„Jesen za mene uvijek označava novi početak i priliku da unesem svježu, pozitivnu energiju u sve sto radim. Ova sezona me inspirirala da kroz novu kolekciju prenesem taj osjećaj promjene i topline, koristeći bogatije boje i ugodnije materijale. Iako su naše haljine oduvijek bile sinonim za posebne prilike, u ovoj kolekciji željela sam dodatno naglasiti njihovu nosivost, ostajući i dalje vjerna našoj romantičnoj estetici.“ – izjavila je osnivačica brenda La jupe.
Romantika u bojama sezone
Iako nenametljivi koloriti imaju status klasika u jesensko-zimskoj sezoni, uvijek nas iznova iznenadi lepeza njihove raskoši. Upravo zemljane jesenske boje – boja vina, čokolade i lješnjaka, maslinasto zelena i bež boja, protežu se cijelom novom kolekcijom. Precizno definirane siluete, kvalitetne tkanine i bogati detalji čipke odražavaju jedinstvenost svakog pojedinog modela. Ipak, ono što ovu kolekciju čini drugačijom od dosadašnjih jest njihova nosivost, praktičnost i prilagodljivost modela. Haljine su dizajnirane za različite prigode, bilo da se radi o neformalnom druženju, poslovnom sastanku ili romantičnoj večeri.
Za favorita se već nametnula elegantna smeđa haljina u dvije nijanse – čokoladnoj i boji tamnog lješnjaka, Pastelni tonovi, koji su već prepoznatljiv potpis dizajnerice, prisutni su u dva modela haljina koje odišu nježnošću i romantikom. Za ljubiteljice klasike tu je i nezaobilazna ‘mala crna haljina’, idealna za nadolazeće koktel zabave i svečane prigode.
Cjelokupna jesenska kolekcija premijerno je dostupna u novootvorenom modnom utočištu Zagreba, La Jupe showroomu (Karinska 2). Otvoren početkom godine, showroom je vrlo brzo postao omiljena destinacija za sve ljubitelje profinjenosti i jedinstvenog dizajna. Kako bi se svakom posjetitelju osigurao personaliziran pristup, posjet je potrebno unaprijed dogovoriti putem e-maila: info@lajupe.info.
Jedan od najcjenjenijih domaćih dizajnerskih brendova iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, KLISAB, pred više od tristo uzvanika u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma predstavio je svoju novu zimsku kolekciju, ujedno obilježavajući deset godina postojanja. Kolekcija eksplicitnog naziva “KLISAB10” koju čini čak 35 total lookova, od toga 23 ženska i 12 muških, zacementirala je status ovog brenda kao odvažnih, inovativnih predvodnika modne scene. Elementi iz njihovog dekadu dugog stvaralaštva tako su simbolično svoje mjesto pronašli i u novoj kolekciji, nadograđeni suptilnim pomacima i novim tehnikama rada.
Suvremena žena koja može biti što god poželi i u kojoj stanuju sve njene naoko oprečne strane izvor je neiscrpnog nadahnuća za modni dvojac eNVy room, a upravo su nju, kao muzu koja isprepliće tokove njihove mašte i kreativnosti, dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović imali na umu kreirajući kolekciju za sezonu jesen/zima 2024. Kako bi odao počast suvremenoj ženi i u jednoj modnoj priči objedinio sve njene uloge, cijenjeni modni tandem iznova je redefinirao granice ženskog stila spajajući maskulini power dressing i profinjenu ženstvenost, poigravajući se kontrastima na posve neočekivane načine.
Prošle godine to su bili Hailey Bieber u ONOJ crvenoj haljini i Justin Bieber u Crocsicama, a ove godine zabave za Noć vještica mogle bi biti pune ovih kostima za parove.
Nova kampanja modnog brenda Duchess za sezonu jesen-zima 2024./2025. oduševljava spojem luksuza i mediteranskog šarma, snimljena na jednoj od najprestižnijih jahti Frauscher 1414 Demon u šibenskom akvatoriju. Vizualno impresivna, kolekcija odiše toplim nijansama ljeta, iako je namijenjena hladnijim mjesecima, a pozadina kraljevskog grada Šibenika samo dodatno naglašava eleganciju brenda. Ova kampanja najavljuje ekskluzivnu modnu reviju na Biograd Boat Showu, događaju koji spaja luksuznu modu i nautički svijet.
Britanski dizajner oprostio se s talijanskom modnom kućom nakon uspješne četverogodišnje suradnje. Iako napušta Fendi, Jones će i dalje obnašati ulogu umjetničkog direktora muških kolekcija za Dior.
Iako trenutno uživamo u jeseni i iščekujemo nadolazeće blagdane, već sada se mnogi s nestrpljenjem raduju svibnju iduće godine. Točnije, prvom ponedjeljku u svibnju, koji je tradicionalno rezerviran za Met Galu, jedan od najiščekivanijih događaja u svijetu mode.
Suvremeni crni dandizam već godinama oživljava crvene tepihe na prestižnim događajima poput Met Gale. Zamislite Billyja Portera u zlatnoj odori Sun God koju je kreirao The Blonds za izložbu "Camp" 2019. godine, A$AP Rockyja s prekrivenim šarenim patchwork prekrivačem ERL-a preko njegovog svileno-tafta smokinga na "In America: A Lexicon of Fashion" 2021. godine, ili Lil Nas X-a prekrivenog kristalima u dizajnu Luar na "Sleeping Beauties" prošle godine.