U čast skorašnjem stotom rođendanu hotela Esplanade talentirani koktel-majstor i voditelj Esplanade bara i usluga hrane i pića, Vjenceslav Madić, poznat kao Master Kishoni, osmislio je po jedan prigodan koktel za svako desetljeće i time podigao bar na premium razinu.
Vjenceslav Madić i Esplanade Bar oduševljavaju izborom novih koktela
Od prvih putnika Orient Expressa koji su u njega stupili davne 1925. pa do današnjih gostiju, stranih ili domaćih, hotel Esplanade zadržao je kozmopolitski ugođaj, visoke standarde ugostiteljstva i jedinstvenu ponudu jela i pića. Esplanade je od svojeg početka mjesto ključnih društvenih događanja glavnoga grada, a posebno njegov bar, u kojem se i danas sklapaju poslovi, slave obljetnice ili gosti jednostavno uživaju u vrhunskim koktelima, šampanjcima, kavi i brojnim drugim pićima.
Nakon linije autorskih koktela koji su promijenili Esplanadinu barsku ponudu te nakon uvođenja odlično prihvaćenih bezalkoholnih i LABV koktela, Vjenceslav Madić Master Kishoni osmislio je novu privlačnu ponudu bara.
“Kako hotel Esplanade sljedeće godine slavi stoti rođendan, u čast tradicije i nasljeđa osmislio sam novu liniju koktela, po jedan za svako desetljeće. Ovi kokteli doista se izdvajaju svojim premium sastojcima koje ćete pronaći samo u našim koktelima. Time smo ponudu bara podigli na još višu razinu svrstavajući ga u kategoriju ICONIC. Dostupnost vrhunskih sastojaka u spoju s današnjim tehnikama rada stvara jedinstvene kombinacije okusa, iste kao one prije nekoliko desetljeća, a u njima možete uživati danas”, istaknuo je Madić.
Madić je izdvojio tri koktela pod nazivom Esplanade Highlights. Prvi je Paradise Garden, čiji je temelj Paradise Hennessy Cognac, remek-djelo kuće Hennessy. Kako kaže Madić, koktel je prožet notama tog jedinstvenog pića s voćnim notama sherry vina i blago pržene brazilske kave uz dašak kakaa i meda sa šafranom. Nadalje, profinjenost koktela Esplanade Royal može se iščitati iz njegova imena, baš kao i iz okusa i načina posluživanja.
„Baza mu je rum X0 iz Perua, francuski liker Green Chartreuse, a pjenušavi završetak čini vrhunski francuski šampanjac Dom Perignon iz 2013. godine. Naravno, posebno je važna tehnika da liker ne bi postao dominantan, već prisutan, a koktel se poslužuje u čaši Riedel Veloce Champagne Wine koju krase jestivi zlatni listići”, naveo je Madić.
Treći koktel nosi vrlo zanimljivo ime koje neposredno podsjeća na podneblje iz kojeg dolazi. Pedro je koktel koji se temelji na vrhunskoj tekili odležanoj 18 mjeseci u hrastovim bačvama u kojima se prethodno čuvao bourbon. Tu je i intenzivno aromatičan mezcal te Cordial Palo Santo. On mu daje neodoljivu notu balzama, karakterističnu za doba starih Egipćana i prvih hebrejskih plemena. A zašto naziv Pedro?
„Pedro je najčešće ime u Južnoj Americi, pa njegova jednostavnost i upečatljivost odlično ide uz sastojke iz Meksika i Brazila”, pojasnio je Esplanadin koktel-majstor.
Važan dio spravljanja koktela, ističe Madić, čini dobro poznavanje temelja i srži destilata, procesa proizvodnje, likera, voća, povrća i začina, da bi se svakom modernijom tehnikom mogao postići najbolji rezultat: ukusan koktel. Stoga se Esplanadini barmeni, kaže Master Kishoni, neprestano educiraju i unaprjeđuju svoje znanje. Da bi svakom gostu cjelokupno iskustvo uživanja u vrhunskim koktelima bilo još posebnije, važna je i prezentacija uz dašak teatralnosti. Ona se postiže dimnim i mirisnim efektima te mjehurićima, što atmosferu podiže na novu razinu.
Esplanade bar ima i nevjerojatnu bezalkoholnu ponudu pića
Pri osmišljavanju ponude bara Vjenceslav Madić mislio je i na goste koji ne piju alkohol, a htjeli bi uživati u kreativnim okusima. Uz prošlogodišnje bezalkoholne i LABV koktele kao što su Smoked Margarita ili Green Bloody Mary, u novoj ponudi Esplanade Bara nalaze se bezalkoholni džin- tonik i bezalkoholni pjenušavi čaj ACALA.
„Brick Free Gin i Limestone Organic Tonic u kombinaciji čine odličan aperitiv, kao i piće za osvježenje u vrućim ljetnim danima. Ovo piće ne samo da je bezalkoholno nego ne sadrži ni šećer! ACALA je nešto potpuno novo u našoj ponudi za sve one koji vole vino, ali bez alkoholne komponente. Odlikuje se iznimnim aromama i okusima, a izdvajamo ACALA Red Wine Style Organic od borovnica, crnog ribiza, aronije, hibiskusa i koprive te ACALA Mimosa Style Organic od naranče, dunje, pelina, koprive i drugih sastojaka. Prvi preporučujemo piti uz kozji sir, club sendvič, cheesecake i tart s borovnicama, a drugi uz jela s avokadom, dimljenim lososom ili kompletan doručak”, naveo je Madić.
Esplanadin voditelj bara podigao je ljestvicu kvalitete i u ponudi destilata, koja sada obuhvaća i single malt viskije, starije od 30 godina, kao i ultra-premium tekilu, konjak te dvije vrste apsinta.
Slasni bezvremenski klasici
Uz koktele i destilate, Esplanade Bar u stalnoj ponudi ima vrhunske šampanjce i pjenušava vina na čaše, birana žestoka pića, craft piva, svježe cijeđene i hladno prešane sokove, kao i fine čajeve te premium kavu Illy.
Za kompletan gurmanski doživljaj predlažemo vam da kušate slane i slatke zalogaje iz kuhinje Esplanadine chefice Ane Grgić Tomić. U njima možete uživati kako u jedinstvenom kozmopolitskom interijeru bara, tako i na šarmantnoj terasi Oleander. Slasni juneći burger s cheddar sirom i čili krumpirićima, hrskava pita od vrganja s rikolom i listićima paškog sira, hrskavi kroketi od sušene rajčice i dimljenih kozica s kremom od batata, kroasan s dimljenim lososom, tuna tataki s kremom od avokada ili pak bezvremenski klasici poput Cezar salate, kultnog tatarskog bifteka i sočnog club sendviča, garantiramo najboljeg u gradu, dio su ponude koju ne smijete propustiti. Ako imate društvo, preporučujemo Sharing Menu, koji nudi male zalogaje privlačnih klasika. Dodajte tome Esplanadine zapečene štrukle (dostupne i bez glutena), kao i birane primamljive slastice ili samo rezano voće – bolje ne može.
Otmjena čajanka
Ako poželite doživjeti istinsko iskustvo ispijanja čaja, povedite dragu osobu na koncept koji će vas oduševiti. Polagano uživanje uz mala slatka zadovoljstva predstavlja posebno iskustvo. Odaberite omiljenu vrstu čaja iz selekcije dvadesetak najfinijih biljnih i voćnih čajeva Ronnefeldt te uživajte u ceremoniji ispijanja aromatičnih gutljaja. Čaj se poslužuje u čajniku uz kolekciju zavodljivih mini sendviča te izbor ručno rađenih slastica i najfinijih čokoladnih pralina posluženih na otmjenom etažeru. Povremena limitirana izdanja Popodnevnog čaja, poput onog u ružičastim tonovima povodom mjeseca ružičaste vrpce koji uskoro počinje (1. listopada), prilike su koje se ne propuštaju.
I najbolje od svega…
Esplanade Bar otvoren je svakog dana od 8:30 do čak 2:00 ujutro. Hrana se poslužuje od 12:00 do 0:30, dok je popodnevni čaj Orient Express u ponudi od 12:30 do 18:30. Stol možete rezervirati na tel. (01) 4566 633, a ponudu provjeriti na www.esplanade1925.hr. Navratite u Esplanade 1925 Bar, doživjet ćete pravo osvježenje u srcu Zagreba!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.