Ovaj nacionalni projekt revitalizacije tržnica, koji je već drugu godinu za redom osvojio srca Zagrepčana i turista, ponovno će se održavati svakog sunčanog petka, počevši od 6. rujna od 18 sati.
Place market je jedinstveni gastronomski projekt koji je usmjeren na oživljavanje i promociju hrvatskih tržnica, a najviše se odvija na Tržnici Dolac – srcu zagrebačkih tržnica. Svakog petka, renomirani zagrebački chefovi i ugostitelji dolaze na Dolac kako bi posjetiteljima ponudili svoje kulinarske kreacije. Skoro pa nema Zagrepčana koji od početka ovog projekta barem jedan petak nije uživao na Dolcu, a stalni posjetitelji imaju i svoja stalna omiljena jela.
Kako dolazi jesen, mijenjaju se namirnice, tako će se i ponuda na štandovima mijenjati. Naravno, tijekom jesenskog dijela Place marketa, posjetitelji će moći uživati u nekim već prepoznatljivim jelima koja su postala zaštitni znak ovog projekta poput skradinskog rižota iz Rougemarina ili Al Dente tjestenine u kolutu parmezana , ali i u novim kulinarskim kreacijama.
Ono što je novitet je da od ovog petka ekskluzivno na Dolcu ponovo kuha chef Marin Rendić i to ispred Dežman bara,a kako bi najavio svoj novi angažman i projekt Dežman bar by Marin Rendić. Chef Rendić pripremati će mediteranska jela, zapravo nešto po čemu je poznat i što će pratiti smjer njegovog novog projekta u Dežman baru – ribu u soli te carpaccio od ribe.
Novost je da se vraćaju i posjetiteljima omiljeni Gastronomadi, koji su sve oduševljavali sa svojim panuozzo sengulama, a koji su odlučili na Dolac donijeti pomalo gastronomski zapostavljenu hrvatsku namirnicu orzo i to u obliku ječmenih kaša koje će ići s raznim umacima.
SOI fusion na Dolac dolazi također s novom ponudom, pa za sada njihove Štruk Lee koje su bile apsolutni hit odlaze u povijest, a dolaze nam Biang biang (bang bang) noodles koji će dolaziti s dva umaka – veganskim s gingerom te drugim baziranim na kuminu i janjetini.
Tu je i Noel koji donosi klopu s Michelinom zvijezdicom na Dolac, a koji ovaj put priprema svoju ponudu u obliku sendviča, i to uz svoje već poznate koktela, a tu su Vinkl, Darling & Shegrts, Androlikos iz Našica, Falafel Inc, Thai Thai, Oui chef by Vedran Stojanac, Meat the King, Ferdinand knedle, Francuske delicije, Amelie i Asuka.
Place market je u vrlo kratkom roku postao jedan od najpopularnijih projekata u Zagrebu, privlačeći veliki broj posjetitelja i turista. Zato mnogi željno iščekuju ovaj povratak nakon ljetne stanke, sigurni smo kako će ovaj petak, 6. rujna Tržnica Dolac ponovo privući brojne ljubitelje vrhunske hrane i dobre atmosfere. Uz slogan „#PetkomJedemoNaPlacu“ i mi pozivamo sve građane i turiste da se pridruže i dožive čaroliju Dolca na jedan sasvim novi način. Place market nije samo prilika za uživanje u vrhunskoj hrani, već i za podršku lokalnim proizvođačima i jačanje zajednice. Jesenski dio projekta trajat će sve dok će vrijeme to dopuštati, najavljuje se čak do studenog, a svaki petak obećava novo iznenađenje.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.