Novi Grand hotel Zagreb idealno je odredište za sve ljubitelje wellnessa!
Zagreb je dobio još jedan hotel s četiri zvjezdice - otvoren je Grand hotel Zagreb, idealno odredište za poslovna događanja i ljubitelje bogate wellness i spa ponude.
Otvorenje Grand Hotela Zagreb okupilo je brojne uzvanike koji su uživali u sjajnoj atmosferi uz ukusne delicije i piće na ovoj svečanoj proslavi. Među posjetiteljima bili su poznati influenceri Dorin Zelenika i Pedro Soltz, Domagoj Jakopović Ribafish, Kasandra Draganić te glumica Petra Kraljev. Svečanost otvorenja vodila je Renata Sopek, a uzvanici su imali priliku obići hotel uz stručno vodstvo djelatnika hotela.
Grand Hotel Zagreb potpuno je preuređen
Grand Hotel Zagreb nalazi se u zapadnom dijelu Zagreba te je potpuno preuređen, od ogoljelih zidova interijera do potpune renovacije fasade. Time je zagrebačka hotelijerska scena postala bogatija za još jedan hotel kategoriziran s četiri zvjezdice u koji je uloženo oko 15 milijuna eura, a prostire se na ukupno 14.900m².
Hotel broji ukupno 159 soba i 4 apartmana, kao i kongresne dvorane i manje dvorane za sastanke. Najveći hotelski adut svakako je wellness – jedan od najvećih u Zagrebu koji se prostire na čak 800 m². Ova impozantna relaksirajuća oaza nudi bogate sadržaje poput unutarnjeg grijanog bazena, dječjeg bazena, whirlpoola, 4 vrste sauna, tepidarija, ledene fontane, slane sobe i plutajuće sobe. Iz wellness ponude potrebno je istaknuti i barokomoru koja je idealna za revitalizirajuće iskustvo. Tu je još i relax zona te bogata ponuda masaža. Gastronomska ponuda uz hotelski uključuje i nacionalni à la carte restoran i bar.
Ono što se dodatno izdvaja iz hotelske ponude su višenamjenske dvorane koje su idealan izbor za organizaciju vjenčanja i drugih svečanih prigoda. Dizajn hotela spoj je funkcionalnosti i elegancije što ga čini idealnom destinacijom za odmor, poslovna događanja te vjenčanja i evente tijekom cijele godine.
Grand Hotel Zagreb ima široku lepezu ponude
Hotel će imati široku lepezu ponude, od atraktivnih SPA i wellness paketa do različitih glazbenih i gastronomskih evenata: „Kreirat ćemo razne ponude za svačiji ukus te ćemo se potruditi da naša ponuda bude raznovrsna, kako za goste hotela, tako i za javnost. U planu su različite tematske večeri sa zanimljivim događanjima, od wine tastinga, posebnih gastro večeri do glazbenih događanja“, otkriva poduzetnik Vido Kristić.
Važno je istaknuti i još jednu prednost hotela, a to je dostupnost wellness, gastro i event sadržaja svima, neovisno o tome jesu li gosti hotela ili ne. Smatramo da će upravo zbog toga ovaj hotel postati savršeno mjesto za opuštajuće trenutke, kao i središte društvenoga života.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.