I u 2024. godini usne su u fokusu, a umjesto ruževa i olovaka, najtraženiji su balzami koji istodobno njeguju i daju boju. O velikom uspjehu maski za usne korejskog brenda Laneige ne treba posebno govoriti, a rasprodane kolekcije viralnih balzama s peptidom Hailey Bieber dokaz su da je upravo balzam najpopularniji proizvod godine. Na tragu te beauty priče, i Victoria Beckham odlučila je okušati se u izradi balzama koji njeguje usne pa je izbacila svoju novu kozmetičku zvijezdu – balzam za usne zvučnog naziva Posh Balm. Balzam za usne Victorije Beckham podigao je puno prašine, a oni koji su ga probali kažu da je izvrstan.
Balzam za usne Victorije Beckham stiže u četiri varijante
Balzam za usne Victorije Beckham Beauty Posh Balm stiže u obliku sticka te dolazi u četiri, odnosno tri boje – prozirnoj, ružičastoj, crvenoj i tamno crvenoj (koju su mnogi usporedili s legendarnim proizvodom kuće Clinique – Black Honey).
Na služenoj stranici brenda ovi balzami prodaju se po cijeni od 35 eura, a zanimljivi su jer se boja prilagođava boji vaših usana.
“Mekana tekstura koja trenutno razbuđuje usne. Balzam za usavršivanje usana dolazi u čistim prilagodljivim nijansama s njegujućim i zaglađujućim sastojcima koji pružaju klinički dokazanu 24-satnu hidrataciju u elegantnom stiku”, ovako brend Victoria Beckham Beauty opisuje novi balzam.
“Tri sjajne tonirane nijanse sadrže laganu pH-adaptivnu tehnologiju, omogućujući svakoj čistoj nijansi da procvjeta u personaliziranu nijansu boje. Univerzalna sjajna prozirna glazura najbolja je hranjiva esencijalna supstancija u klasi. Manje napora za nepogrešiv finiš koji možete izgraditi do intenziteta koji volite. Nije potrebno ogledalo”, dodaju u opisu na službenoj stranici Victoria Beckham Beauty.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Ako ove godine želite poklon koji izgleda luksuzno, miriše predivno i donosi čisto zadovoljstvo onome tko ga primi, L’Occitane ima odgovor: raskošni blagdanski poklon-setovi koji spajaju provansalski šarm, prirodnu njegu i bezvremenski stil.
Ovih blagdana Dior poziva na ulazak u svijet koji briše granicu između stvarnosti i mašte te na uranjanje u raskošnu viziju ljepote oblikovanu poput čarobnog spektakla pod imaginarnim šatorom snova koji se otvara pred nama kao pozornica ispunjena bojama, svjetlucavim efektima i sugestivnim prizorima koji nas odvode daleko od svakodnevice. U tom simboličnom prostoru Peter Philips, kreativni direktor Diorova make-upa, stvara scenografiju nadahnutu cirkuskom poetikom te priziva uspomene iz djetinjstva, bljeskove reflektora i iluzionističku igru sjena kako bi usmjerio pogled prema ljepoti koja ne poznaje granice. On ističe kako je cirkus oduvijek predstavljao nepresušan izvor inspiracije jer u sebi nosi bezbrižnu energiju mađioničara, akrobata i hodača po žici te podsjeća na trenutke u kojima smo, kao djeca, bez daha promatrali njihove pokrete.
U svijetu njege kože, gdje tražimo savršeni balans između trenutnog sjaja i dugoročne brige, rijetko koji proizvod uspijeva spojiti ugodnu primjenu i vidljive rezultate. FAQ™ Glass Skin Collagen Hydrogel maska jedan je od tih proizvoda koji obećava transformaciju kože u samo nekoliko minuta. Tanki hidrogel, proziran i gotovo neprimjetan na licu, prianja poput druge kože i omogućuje da svi aktivni sastojci dubinski njeguju kožu, ostavljajući je glatkom, hidratiziranom i blistavom.
U svijetu njege kože, gdje se svakodnevno susreću znanost i ritual ljepote, rijetki proizvodi uspiju spojiti visoku učinkovitost i ugodnu upotrebu. L’Adria Vitamin C Ritual serum jedan je od tih rijetkih primjera. Njegova inovativna formula, dvofazna i aktivira se tek pri pomiješanju prije nanošenja, pruža maksimalnu stabilnost i djelotvornost vitamina C. Za kožu to znači više sjaja, ujednačen ten i osjećaj mekoće koji traje cijeli dan.
U svijetu koji neprestano traži ravnotežu između prirodne ljepote i sofisticirane njege, pronalazak idealne dnevne rutine za kožu više nije luksuz, već svakodnevna potreba. Vichy, poznat po spoju dermatološke ekspertize i inovativnih formula, donosi rješenja koja će zadovoljiti i najzahtjevnije, one koji traže dubinsku hidrataciju, ali i one koji žele obnavljanje i učvršćivanje kože u fazama života kada promjene postaju neizbježne.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.