U pozitivnoj i opuštenoj atmosferi uz zvukove violine otvorena je sezona uživanja u
koktelima od kave. Za to je zaslužan De’Longhi, poznati talijanski brend vrhunskih uređaja za kavu koji je u zagrebačkom restoranu Eateria predstavio novi i inovativni Eletta Explore uređaj.
A što je druženje bez kave? Upravo je kavom i započeo ovaj događaj predstavljanja
na kojem su se okupila najistančanija nepca kada je ona u pitanju. Događaj je otkrio
novi trend kojeg ovog proljeća nećemo moći zaobići. Radi se o cold brew napitcima. Glavna zvijezda zaslužna za ove tekuće delicije ovog puta nije bio samo barista, već novi aparat iz obitelji De’Longhi.
„Inovativnost je ono što De’Longhi brand čini posebnim. Vrhunska inovativna cold brew tehnologija omogućila nam je da potaknemo trend cold brew napitaka i vjerujem da će zato jednostavnost pripreme hladnih i toplih napitaka od kave ubrzo postati svakodnevnica koju će naši vjerni potrošači isto prihvatiti. Cold Brew Cappuccino ili Cold Brew Mojito, jednim dodirom za manje od 5 minuta možete pripremiti vrhunsko osvježenje, nije li to zaista #perfetto?” – izjavila je Nataša Bagić, Marketing menadžerica De’Longhi grupe u Hrvatskoj.
Nataša Bagić, Marketing Manager De’Longhi grupaFOTO: Bojan Zibar
Topli i hladni napitci. Pripremljeni Perfetto.
Inovativni od zrna do šalice uređaj omogućuje istraživanje u više od 50 toplih i
hladnih napitaka od kave kod kuće. Nova Eletta Explore olakšava pripremu omiljene hladne cold brew kave kod kuće u manje od 5 minuta. Uređaj dolazi s tri jedinstvene tehnologije dizajnirane da zadovolje potrebe svakog ljubitelja kave.
Apsolutna novost na De’Longhi uređaju za kavu je revolucionarna tehnologija
hladne ekstrakcije koja jednim dodirom radi cold brew napitke za manje od
pet minuta.
LatteCrema Hot tehnologija zaslužna je za savršenu toplu i kremastu
mliječnu pjenu.
Eletta Explore također brine za one koji više vole avanture hladne kave uz
LatteCrema Cool tehnologiju, novi sustav za pjenjenje mlijeka koji daje
slatku i baršunastu mliječnu pjenu na idealnoj temperaturi za hladne napitke i
recepte.
„Predstavljanjem Elette Explore i cold brew inovacije, DeLonghi je još jednom pokazao zašto je prepoznat kao prvi izbor kod potrošača. S novom Elettom Explore, možete započeti svoj dan savršenim espressom, a završiti ga osvježavajućim Cold Brew Mojitom. Što će se svima savršeno uklopiti u nadolazeći ljetni scenarij. ” –
dodala je Tea Kozulić, Junior Marketing Specialist za De’Longhi u Hrvatskoj.
Što se događa tijekom pripreme cold brew napitaka?
Priprema cold brew napitaka prava je magija jer voda zaobilazi grijač i dolazi do komore za kuhanje na sobnoj temperaturi i pod niskim pritiskom. Međutim, magija ne prestaje već se pretvara u napitak od kave sobne temperature te blago slatkog okusa. I najzahtjevniji ljubitelj kave obožavat će Elettu zbog svih nijansa okusa zrna kave koje ona može pružiti.
Raznovrsnost je glavna riječ kada se opisuje Eletta Explore jer je više od 50 napitaka dostupno na samo jedan dodir – uključujući tople, hladne i cold brew recepte od kave i na bazi mlijeka za uživanje kod kuće. To zaista olakšava pripremu omiljenog osvježavajućeg napitka u brzini svakodnevice. U omiljenim vrstama napitaka možete uživati i izvan kuće jer uređaj dolazi s putnom šalicom. Ima li boljeg načina za uživanjem u toplim i osvježavajuće hladnim cold brew napitcima kod kuće, pripremljenim za manje od 5 minuta tijekom proljetnih druženja na terasama? Više inspiracije za recepte koktela od kave, tople i hladne napitke potražite na De’Longhi instagram stranici.
Influencerica Dora Martinović Dorica 505FOTO: Bojan Zibar
U vremenu kad se znoj više ne briše ručnikom nego mentalnim resetom i kad je svaki korak prema cilju – bilo da je to vrh Sljemena, granica vlastite izdržljivosti ili kraj radnog dana – mali osobni trijumf, tijelo traži partnera koji ga neće iznevjeriti. U igri izotonika, gdje su pravila dosadna i predvidiva, na scenu stupa Twist ISO – svježi, hrabri igrač iz Hrvatske koji zna što znači žeđ modernog života. I ima odgovor. U dvije riječi: limun i nar.
Telemach je postao nositelj MAMFORCE standarda u kategoriji BASIC, čime je potvrđena njegova predanost stvaranju poticajnog radnog okruženja temeljenog na obiteljskoj odgovornosti, ravnoteži između poslovnog i privatnog života te rodnoj ravnopravnosti. Kroz neovisni evaluacijski proces, kompanija je demonstrirala snažnu usmjerenost na dobrobit svojih zaposlenika i posvećenost kvaliteti u upravljanju ljudskim potencijalima. Certifikat MAMFORCE standarda predsjedniku Uprave Telemacha, Adrianu Ježini, uručila je Diana Kobas Dešković, direktorica konzultantske tvrtke Spona Code, koja provodi neovisne evaluacije i certifikacije organizacija u području upravljanja ljudima.
Kućni ljubimci sve češće imaju važnu ulogu ne samo u privatnom, već i u poslovnom životu, a mnoga istraživanja pokazuju kako je sve više vlasnika koji žele provoditi što više vremena sa svojim ljubimcima. Uoči obilježavanja Take Your Dog to Work, dana koji se diljem svijeta obilježava kako bi se osvijestile pogodnosti dovođenja psa na posao, a koji se ove godine u svijetu održava 20. lipnja, Mars ističe brojne prednosti pet-friendly radnog okruženja koje uspješno njeguje već više od 15 godina.
U samo tri mjeseca od premijere hit-komedije Iva i Gloria, režije Jana Kerekeša, glavne glumice Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj proslavile su jubilarnu 50. izvedbu. Ova predstava već sada piše povijest kao jedan od najgledanijih naslova u hrvatskom kazalištu, okupljajući publiku svih generacija i šaljući duhovite, ali i oštre društvene poruke.
Sinoć je u vrtu Vile Riva u Slanom, u vrlo neformalnoj, intimnoj atmosferi održan susret svih sudionika i gostiju Slano Film Days s predstavnicima medija. Tijekom sljedećih pet dana Slano postaje mjesto filmskih razgovora, razmjene iskustava i ideja, neformalnih druženja regionalnih filmskih autora i istaknutih imena iz svijeta filma i filmske industrije.
U srcu ljeta, kad mirisi soli i zvuci cvrčaka ispunjavaju šibenske kale, grad se pretvara u veliku pozornicu emocija, stihova i glazbe. „Šibenik, Grad kao mi“ vraća nas korijenima kroz dvodnevni hommage velikanima čije su pjesme oblikovale naše djetinjstvo, mladost i identitet.
Za sve male i velike obožavatelje animacije, svemira i priča koje diraju srce, ovog lipnja stiže prava filmska čarolija! Najnoviji animirani film iz čarobne Pixarove i Disneyjeve radionice – "ELIO" – premijerno dolazi u kina 18. lipnja, upravo u savršeno vrijeme za kraj školske godine i početak ljetnih praznika, a ulaznice su u prodaji!
Desetljeće zajedničkog stvaranja, deset godina kad nakit postaje puno više od sjaja i oblika – Borboleta, najprepoznatljiviji hrvatski brend nakita, i ove godine slavi svoju umjetničku stranu kroz suradnju s vizionarom Danijelom Srdarevom. Njihova nova instalacija “Prizor iz polja” već od 20. lipnja oživljava zagrebački Arena Centar, dok izlog postaje pozornica gdje se igraju priroda, emocije i dizajn.