
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Tommy Hilfiger, istaknuo je bit ljeta te u Splitu te pripremio ekskluzivni modni događaj za domaće infleuncere i ambasadore brenda koji su među prvima imali priliku vidjeli novu kolekciju kupaćih kostima svjetski poznatog brenda.
Split i jadranska obala u svom ljetnom okruženju poslužili su kao idealna morska kulisa ovog jednodnevnog slavlja mode, avanture, unikatnosti te jedinstvenog stila. Modni događaj okupilo je osam istaknutih hrvatskih influencera među kojima se bili i Iva Radić, Nika Pavičić, Anamarija Rajić, Elena Dizdar, Janko Janić, Marko Bošnjak, Pave Elez i Sandy Bogovac, koji su bili dovoljno odvažni i prepustili se vodenim aktivnostima i osvježavajućim koktelima, a sve to postavljajući standarde ljetne mode.
Kolekcija kupaćih kostima TOMMY HILFIGER za ljeto 2024. predstavljena je u laskavom morskom okruženju, pružajući impresivno iskustvo. Gosti su bili počašćeni cjelodnevnim avanturama u moru, istraživanjem jadranske obale i sudjelovanjem u jedinstvenoj jogi na dasci za veslanje usred mora.
Brod korišten za događaj bio je ukrašen promišljenim TOMMY HILFIGER detaljima, uključujući brendirane jastuke i ručnike, besprijekorno integrirajući estetiku brenda u svaki detalj.
Osim toga, bili su dostupni brendirani gliseri, vodeni skuteri i daske za veslanje, stvarajući kohezivan i zadivljujući trenutak. Ovaj događaj savršeno je uhvatio bit kolekcije, spajajući luksuz, avanturu i nepogrešivi stil TOMMY HILFIGER.
Pripremljen je i privatni ručak u Shkoy beach baru, gdje su gosti nosili svoje omiljene komade iz kolekcija TOMMY HILFIGER Summer 2024 i Pre-Fall 2024. Lookovi su uključivali svestrane lanene kratke hlače i košulje, povišene bikinije i kupaće kostime, klasične majice kratkih rukava na kopčanje, ljetne dodatke poput sunčanih naočala i torbi za plažu, kao i prozračne sandale. Dok je grupa uživala u panoramskom pogledu na Split, zabavljao ih je poznati hrvatski DJ Black Shark. Iskustvo je završilo satom spravljanja koktela s prepoznatljivim i omiljenim receptima gospodina Tommyja Hilfigera, dok su uživali u ljetnim igrama koje vole mještani otoka.
TOMMY HILFIGER jedan je od svjetski najpriznatijih premium lifestyle brendova koji nadahnjuje potrošače od 1985. Marka stvara ikonski stil, koji oživljava spajajući klasično i pomodno, stvoren zajedno s ljudima koji unose dašak profinjenosti i bezvremenske klasike u svijet oko njih. TOMMY HILFIGER slavi bit klasičnog američkog stila s modernim prizvukom te nudi vrhunsku kvalitetu i vrijednost potrošačima širom svijeta u skladu sa životnim stilovima TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, s širokim izborom kolekcija koje uključuju mušku, žensku i dječju sportsku odjeću, traper, dodatke i obuću. Tommy Hilfiger ima nepokolebljivu predanost održivosti i inkluzivnosti.
Globalna maloprodajna prodaja proizvoda TOMMY HILFIGER iznosila je 9 milijardi dolara 2023. godine, a marku pokreće više od 16 000 suradnika širom svijeta — prisutnih u 100 zemalja i više od 2 000 maloprodajnih trgovina, uključujući najveću globalnu glavnu trgovinu na tommy.com. PVH je kupio Tommy Hilfiger 2010. i nastavlja nadzirati fokusirani pristup povećanju svjetske važnosti, prisutnosti i dugoročnog rasta brenda.
PVH je jedna od najvećih svjetskih modnih tvrtki koja se povezuje s potrošačima u više od 40 zemalja. Naši svjetski poznati brendovi uključuju Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. Naša 140-godišnja povijest izgrađena je na snazi naših robnih marki, našeg tima i našoj predanosti da zauvijek potaknemo modu naprijed. To je naša moć. To je snaga PVH-a.
Pratite nas na LinkedInu, Instagramu, X i Facebooku.

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025

Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
15 prosinca 2025

Domaća glazbena diva pokazala je kako se blagdanski glamur može nositi s lakoćom, stilom i bez pretjerivanja.
15 prosinca 2025

Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.
15 prosinca 2025