HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Split i jadranska obala u svom ljetnom okruženju poslužili su kao idealna morska kulisa ovog jednodnevnog slavlja mode, avanture, unikatnosti te jedinstvenog stila. Modni događaj okupilo je osam istaknutih hrvatskih influencera među kojima se bili i Iva Radić, Nika Pavičić, Anamarija Rajić, Elena Dizdar, Janko Janić, Marko Bošnjak, Pave Elez i Sandy Bogovac, koji su bili dovoljno odvažni i prepustili se vodenim aktivnostima i osvježavajućim koktelima, a sve to postavljajući standarde ljetne mode.

Kolekcija kupaćih kostima TOMMY HILFIGER za ljeto 2024. predstavljena je u laskavom morskom okruženju, pružajući impresivno iskustvo. Gosti su bili počašćeni cjelodnevnim avanturama u moru, istraživanjem jadranske obale i sudjelovanjem u jedinstvenoj jogi na dasci za veslanje usred mora.

Brod korišten za događaj bio je ukrašen promišljenim TOMMY HILFIGER detaljima, uključujući brendirane jastuke i ručnike, besprijekorno integrirajući estetiku brenda u svaki detalj.

Osim toga, bili su dostupni brendirani gliseri, vodeni skuteri i daske za veslanje, stvarajući kohezivan i zadivljujući trenutak. Ovaj događaj savršeno je uhvatio bit kolekcije, spajajući luksuz, avanturu i nepogrešivi stil TOMMY HILFIGER.

Pripremljen je i privatni ručak u Shkoy beach baru, gdje su gosti nosili svoje omiljene komade iz kolekcija TOMMY HILFIGER Summer 2024 i Pre-Fall 2024. Lookovi su uključivali svestrane lanene kratke hlače i košulje, povišene bikinije i kupaće kostime, klasične majice kratkih rukava na kopčanje, ljetne dodatke poput sunčanih naočala i torbi za plažu, kao i prozračne sandale. Dok je grupa uživala u panoramskom pogledu na Split, zabavljao ih je poznati hrvatski DJ Black Shark. Iskustvo je završilo satom spravljanja koktela s prepoznatljivim i omiljenim receptima gospodina Tommyja Hilfigera, dok su uživali u ljetnim igrama koje vole mještani otoka.

O TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER jedan je od svjetski najpriznatijih premium lifestyle brendova koji nadahnjuje potrošače od 1985. Marka stvara ikonski stil, koji oživljava spajajući klasično i pomodno, stvoren zajedno s ljudima koji unose dašak profinjenosti i bezvremenske klasike u svijet oko njih. TOMMY HILFIGER slavi bit klasičnog američkog stila s modernim prizvukom te nudi vrhunsku kvalitetu i vrijednost potrošačima širom svijeta u skladu sa životnim stilovima TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, s širokim izborom kolekcija koje uključuju mušku, žensku i dječju sportsku odjeću, traper, dodatke i obuću. Tommy Hilfiger ima nepokolebljivu predanost održivosti i inkluzivnosti.

Globalna maloprodajna prodaja proizvoda TOMMY HILFIGER iznosila je 9 milijardi dolara 2023. godine, a marku pokreće više od 16 000 suradnika širom svijeta — prisutnih u 100 zemalja i više od 2 000 maloprodajnih trgovina, uključujući najveću globalnu glavnu trgovinu na tommy.com.  PVH je kupio Tommy Hilfiger 2010. i nastavlja nadzirati fokusirani pristup povećanju svjetske važnosti, prisutnosti i dugoročnog rasta brenda.

O PVH Corp.

PVH je jedna od najvećih svjetskih modnih tvrtki koja se povezuje s potrošačima u više od 40 zemalja. Naši svjetski poznati brendovi uključuju Calvin Klein i TOMMY HILFIGER. Naša 140-godišnja povijest izgrađena je na snazi ​​naših robnih marki, našeg tima i našoj predanosti da zauvijek potaknemo modu naprijed. To je naša moć. To je snaga PVH-a.

Pratite nas na LinkedInu, Instagramu, X i Facebooku.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025