Samsung predstavlja Galaxy himnu Open Always Wins u suradnji s grupom TOMORROW X TOGETHER
K-pop ikone TOMORROW X TOGETHER sudjelovali su u pisanju teksta koji donosi inspirativnu poruku da je svatko tko otvorenog uma prihvaća izazove – pobjednik.
Tvrtka Samsung Electronics predstavila je novu pjesmu naziva Open Always Wins u suradnji s K-pop ikonama TOMORROW X TOGETHER (TXT), koje čine SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN i HUENINGKAI. Nova Galaxy himna, koja je prvi put predstavljena na Galaxy Unpacked događaju prošlog tjedna, promiče postizanje ciljeva pomoću otvorenog uma i time odražava temeljne vrijednosti Galaxy brenda.
Open Always Wins je alternativna rock skladba s moćnim vokalom TXT-a, koju prati energični gitarski riff. Članovi grupe SOOBIN, YEONJUN, TAEHYUN i HUENINGKAI sudjelovali su u pisanju teksta, inspiriranog vlastitim osjećajima i iskustvima s otvorenošću.
„Ponosni smo što smo u suradnji s našim Galaxy ambasadorima TOMORROW X TOGETHER stvorili himnu brenda koja autentično izražava duh otvorenosti,“ rekao je Jamie Park, potpredsjednik i voditelj Experience Marketing Group, Mobile eXperience Business u tvrtki Samsung Electronics. „Nadamo se da će inspirirati slušatelje da prihvate otvorenost u svojim životima i kroz nju steknu nova iskustva i prilike.“
Skladba je oživljena u novom videospotu u kojem se isprepliću prizori priprema TXT-a za nastup i nastupi Team Samsung Galaxy natjecatelja, koji slave svoja postignuća i izazove u različitim sportovima.
Novi singl dostupan je na različitim glazbenim platformama, uključujući YouTube Music, Spotify, Melon, Genie, Bugs, Flo i Vibe, a prateći videospot bit će dostupan za gledanje na službenom Samsung YouTube kanalu.
Uz predstavljanje videospota započet će i plesni izazov Open Always Wins, koji će potaknuti obožavatelje diljem svijeta da plesom izraze podršku i navijaju za svoje omiljene sportaše.
„Drago nam je što možemo sudjelovati u ovom važnom projektu s tvrtkom Samsung. U naš singl unijeli smo iskrenu poruku ohrabrenja, kojom pozivamo sve da se hrabro suoče s izazovima, bez obzira na neuspjehe“, rekli su članovi grupe TOMORROW X TOGETHER. „Vjerujemo da su pravi prvaci oni koji nadvladavaju prepreke i napreduju.“
O tvrtki Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung nadahnjuje svijet i oblikuje budućnost transformirajućim idejama i tehnologijama. Tvrtka redefinira svijet televizora, pametnih telefona, nosivih uređaja, tableta, kućanskih uređaja, mrežnih sustava i memorije, LSI sustava, poluvodiča i LED rješenja te pruža potpuno povezano iskustvo kroz svoj SmartThings ekosustav i otvorenu suradnju s partnerima. Za najnovije vijesti posjetite Samsung Newsroom na adresi http://news.samsung.com.
O TOMORROW X TOGETHER
Skupina TOMORROW X TOGETHER, koju čine SOOBIN, YEONJUN, BEOMGYU, TAEHYUN i HUENINGKAI, etablirala se kao ikona generacije Z sa svojom uvjerljivom zvučnom kulisom koja predstavlja zajednička iskustva i emocije današnje generacije. Četvrti mini album kvinteta Minisode 2: Thursday’s Child (izdan u svibnju 2022.) debitirao je na 4. mjestu Billboard 200 ljestvice i na njoj ostao 14 tjedana. Peti mini album The Name Chapter: TEMPTATION (izdan u siječnju 2023.) debitirao je na vrhu ljestvice. U srpnju 2022. vodeća grupa generacije Z postala je prva K-pop grupa koja je nastupila na festivalu LOLLAPALOOZA u Chicagu, a godinu dana kasnije, u kolovozu 2023., vratili su se na taj festival i postali prva K-pop grupa koja je nastupila kao glavna zvijezda festivala. Skupina TOMORROW X TOGETHER bila je nominirana za prestižne nagrade poput American Music Awards i People’s Choice Awards, te je osvojila nagrade na MTV EMA 2022 (Best Asia Act) i MTV VMA 2023 (PUSH Performance of the Year). 1. travnja 2024. izdali su svoj dugo iščekivani šesti mini album Minisode 3: TOMORROW, koji je zauzeo 3. mjesto na Billboard 200 ljestvici, učvrstivši njihov položaj drugog K-pop izvođača kojem je uspjelo na tu ljestvicu uvrstiti čak 10 albuma.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.