Ovog ljeta priuštite si nezaboravnu zabavu uz jedinstveno ljetno događanje “Sunset in a glass”
Ekipa, jeste li spremni za brutalnu ljetnu zabavu? Omiljeno ljetno piće Aperol Spritz organizira genijalno darivanje, a glavni uvjet je da se DOBRO ZABAVITE!
Tko kaže da se na Jadranu domaći i strani gosti ne mogu dobro zabaviti i uživati? Samo netko tko ne zna gdje otići. Da bi ovo vruće i zabavno ljeto na Hrvatskoj obali bilo još interesantnije, pobrinulo se omiljeno ljetno piće Aperol Spritz organizirajući genijalnu aktivaciju u kojoj ste u glavnoj ulozi upravo svi vi.
Aperol Spritz najpopularnije je ljetno piće već godinama
Vruća ljetna noć, odjeća za izlazak u klub i očaravajuća narančasta boja koja blista iz tisuća čaša gdje god se nalazili. O da, to je čarolija Aperol Spritza koja već godinama svake večeri oduševljava ljude na Jadranu!
Da biste ovog ljeta svoj odmor i uživanje podigli na još višu i zabavniju razinu, pobrinuo se Aperol Spritz organiziravši darivanje naziva “Zalazak sunca u čaši”(Sunset in a glass) te pozvao sve ljubitelje ovog narančastog pića na aktivaciju koja ne samo da će poboljšati feed na vašim društvenim mrežama već će vas i bogato nagraditi.
Vruće ljeto rashladite uz omiljeni Aperol Spritz
Do bogatih nagrada koje je Aperol Spritz pripremio možete doći na vrlo jednostavan način, a pritom ćete pokazati i svoju kreativnu stranu.
Ono što vi kao pravi ljubitelji omiljenog ljetnog pića Aperol Spritz morate napraviti je jednostavno razmišljati “out of the box” i prepustiti se čarima Aperola i sve popularnijeg AI generatora fotografija.
U trenutku kada vi i vaše društvo u rukama budete uživali uz narančastu čaroliju, uzmite pametni telefon u ruke i zabilježite taj trenutak. Prilikom objave ne zaboravite dodati u opis dvije najvažnije stvari da bi vas ekipa Aperola uočila, a one su #Sunsetinaglass i @myaperolsunset. Šanse da baš vi osvojite jedno bogato iznenađenje povećava se ako i zapratite profile @myaperolsunset i @aperolspritzofficial.
Dodatan zabavni element koji će iskustvo objave podići na novu razinu je naravno i sve popularniji AI generator do kojeg možete doći preko Aperol Spritz QR koda. I tu se ekipa Aperola potrudila da ponudi nesvakidašnje iskustvo obožavateljima omiljenog narančastog pića. Fotografiju je dovoljno provući kroz AI generator i ona će postati lokalizirana ovisno o mjestu gdje se nalazite.
Natječaj traje od 1. 6. 2024. do 15. 9. 2024. u 23.59, a pobjednik se bira do 30. 9. 2024.
TJEDNA NAGRADE
Aperol Spritz box s polaroid fotoaparatom.
GLAVNA NAGRADA
Putovanje u Barcelonu na poznati Primavera festival za dvije osobe.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.