Kristina Burja u Opatiji je predstavila jednu od najljepših ljetnih kolekcija ove sezone
Ovaj ekskluzivni događaj u Opatiji okupio je ljubitelje mode, ekološki osviještene pojedince i stručnjake za održivost, stvarajući savršenu sinergiju stila i odgovornosti prema prirodi.
Perivoj opatijskog hotela Sv. Jakov savršeno je utjelovio duh ove modne priče. Briga o okolišu jedan je od prioriteta Amadria Parka što ih je, prije godinu dana, partnerski povezalo s Krie Designom, prvim hrvatskim održivim brendom koji je međunarodno priznat u tom segmentu djelovanja.
Krie X Amadria Park Green Harmony je bio uistinu poseban modni događaj na kojem je predstavljena nova Krie Cruise kolekcija, koja donosi spoj sofisticiranosti i održivosti. Fokus kolekcije je na elegantnim, ali funkcionalnim komadima. Kolekcija uključuje kupaće kostime od econyla, tekstilnog vlakna koje se dobiva recikliranjem ribarskih mreža i ostalog odbačenog najlona te haljine i kombinezone, a posebnu pažnju privukli su prepoznatljivi ručno izrađeni Krie kaftani, koji su već deset godina zaštitni znak brenda, što potvrđuje misiju dizajnerice Kristine Burje da stvara odjeću koja će trajati i koju ćete voljeti te nositi godinama.
Kolekcija je namijenjena svima koji cijene kvalitetu, stil, a ujedno žele spojiti eleganciju i ekološku odgovornost te s nekoliko pravih komada u koferu imati bezbroj kombinacija za opušteno ljetovanje.
Dizajnerici Kristini Burji inspiracija za stvaranje kolekcija je uvijek ista – ljepota prirode i hitna potreba za očuvanjem planeta. Svijet mode ima ogroman utjecaj, a Kristina želi iskoristiti tu moć za pozitivne promjene. Zato je u sklopu predstavljanja kolekcije na Krie x Amadria Park Green Harmony događaju, organizirala panel o održivom razvoju na kojem su sudjelovale uspješne žene koje svojim radom zagovaraju održivost u različitim područjima i međusobno se nadopunjavaju u svojim djelovanjima. Na panelu uz Kristinu, koja je ponovo poslala jasnu poruku da održivost može i treba biti sastavni dio mode te da je na nama da svakodnevno kroz svoje odabire glasamo za očuvanje planeta, bile su i političarka Nikolina Brnjac, Ivana Škrlec direktorica Altere i Vanja Horvat, vlasnica brenda Zeotex.
U zanimljivom razgovoru koji je vodila Emina Pršić, zastupnica u Europskom parlamentu Nikolina Brnjac, a bivša ministrica turizma i sporta, navela je održive prakse u turizmu, objasnila na koji način hrvatski zakon o održivom turizmu, koji je donesen u njezinom mandatu, a koji hvale diljem svijeta, daje konkretne alate da se spriječi masovni turizam koji nije održiv.
Ivana Škrlec, koja dolazi iz event industrije i direktorica je Altere, vodeće tvrtke za najam i prodaju mobilnih paviljona s bogatim izborom dodatne opreme, također je bila partner ovog događaja te je na konkretnom primjeru pokazala u Opatiji što znači opremanje održivog eventa kroz njihov program Organic. Recikliraju se materijali i elementi koji su već bili korišteni, cvijeće je u teglama i ne koristi se dodatna rasvjeta već prirodno svijetlo. Ivana je naglasila da fokus treba staviti na smanjenje ekološkog otiska i promoviranje kružne ekonomije.
Vanja Horvat, vlasnica brenda prirodne kozmetike Zeotex, specijalizirala se za ekološki prihvatljive proizvode koji pomažu u smanjenju unošenja u organizam svega što je štetno za zdravlje. Vanja razvija proizvode na bazi minerala zeolita, koji imaju široku primjenu u svakodnevnom životu, sve s ciljem prevencije i zaštite zdravlja. Poručila je da bi trebalo više paziti na sastav kozmetike koju stavljamo na kožu, jednako kao što gledamo sastav materijala ili hrane jer žena dnevno, u prosjeku nanese na kožu do 15 kozmetičkih proizvoda. Ako su sastojci neadekvatni, to će se odraziti na zdravlje kroz neki period.
Kristina Burja zahvalila je na podršci partnerima, klijentima i zajednici koja joj daje poticaj da nastavi dalje sa svojom misijom koju glasno provodi od 2016. godine kada je postala dio projekta Green Fashion Weeka koji je pod pokroviteljstvom UN-a. Dugogodišnji trud se isplati jer s istomišljenicima stvara budućnost u kojoj moda ne šteti planetu, već ga čuva.
Ovaj događaj pokazao je kako je moda moćan alat za promicanje održivosti, donoseći elegantna rješenja koja ne samo da izgledaju sjajno, već i čine dobro.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
Zamislite da zakoračite u prostor i odmah osjetite nešto neuhvatljivo, ali snažno – toplinu koja vas zagrli, tišinu koja smiruje, ili možda blagu nelagodu koja vas natjera na razmišljanje. Ta prva, tihi susret između nas i prostora nije plod slučajnosti. To je emocija prostora – nevidljiva sila koja oblikuje naš doživljaj i odnose s mjestima u kojima živimo i radimo. U današnjem svijetu prepunom užurbanosti i vizualnih podražaja, ta emocionalna povezanost s prostorom postaje dragocjeni oslonac i izvor unutarnjeg mira.
Zamislite grad koji govori fotografijom. Grad koji ne skriva nesavršenosti, nego ih grli. Koji šapuće prošlost, a istovremeno diše budućnost. Ovog ljeta, upravo takav Zagreb možete doživjeti kroz objektiv Damira Fabijanića — jednog od najvažnijih hrvatskih fotografa, koji je gradske skele pretvorio u svoja izložbena platna.
Na granici gdje planine ljube more, a mirisi lavande i soli lebde zrakom poput uspomene koja još traje, smjestio se One&Only Portonovi — destinacija koja ne traži da je opišete, već da je osjetite. U Crnoj Gori, zemlji u kojoj su dani obasjani suncem, a večeri obavijene elegancijom, One&Only Portonovi nije samo hotel. On je ritam. On je stanje duha.