Priključi se EURO Drive-u i osjeti emocije nogometnog praznika uz najužareniju promociju ljeta, a uz podcast Gastarbajteri među prvima budi informiran o svim važnim nogometnim novostima!
EURO Drive je tvoja karta za vrijedne nagrade zbog kojih ćeš ovogodišnji Euro pamtiti cijeli život. Ostvari 1 bod za svaku okladu od 10 EUR ili vrtnju od 0,02 EUR i nađi se među 100 najboljih igrača tjedna te osvoji zagarantirane darove: dres reprezentacije, službenu loptu Eura 2024, bonuse i besplatne vrtnje.
Želiš još više bodova? Prognoziraj točne rezultate utakmica Eura i ostvari do 5 puta više bodova!
I ne zaboravi na glavnu nagradu EURO Drive-a koju je za igrače pripremio Favbet-ov sretni ambasador Koala Sam – potpuno novu Mazdu MX-5 kabriolet koja će ovo ljeto učiniti zaista nezaboravnim.
Saznaj više o uvjetima promocije EURO Drive putem poveznice.
Favbet se dobro razumije u sport pa ljubitelje nogometa nije mogao ostaviti bez kvalitetne i detaljne analize i najzanimljivijih vijesti s Eura 2024. I sve to u maksimalno zabavnom formatu zahvaljujući YouTube podcastu Gastarbajteri kojeg je kladionica pokrenula u suradnji s MAXSport-om.
Voditelji Ivan Ljubić, Mateo Puškar i Anđelko Kecman pomno prate sve utakmice i događanja na Euru kako bi s gledateljima svakodnevno podijelili novosti, svoje dojmove i prognoze za nadolazeće utakmice.
Gledaj podcast uživo svakog dana u 10:00 na MAXSport YouTube kanalu te u 13 sati na TV kanalu MAXSporta. Posljednja epizoda podcasta emitirat će se 14. srpnja uoči finala prvenstva.
Prvi put se kladiš u Favbet-u? Ne zaboravi iskoristiti bonus dobrodošlice!
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. Igraj odgovorno. Samo za osobe starije od 18 godina.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.