Nenad Sovilj predstavlja novu kolekciju “Medusa”, nastavak kultne kolekcije iz projekta Genesis
Lik Meduze, baš kao što su ga za svoje štitove birali najmoćniji bogovi poput Atene i Zeusa te mnogobrojni drugi mitski junaci, i dalje je posvećen i namijenjen upravo jakim i hrabrim junakinjama i junacima iz naše svakodnevice.
Nakon svoje zadnje uspješne samostalne izložbe ‘Genesis’, maestralno predstavljene u jesen 2023. u Klovićevim dvorima, Nenad Sovilj ponovno oduševljava svojim nakitnim reinterpretacijama antičke mitologije. Javnosti ponosno predstavlja novu kolekciju, naslovljenu ‘Medusa’, kao tematski nastavak njezine prethodnice.
Lajtmotiv nove kolekcije autorova je interpretacija mitskog lika Meduze, koja ukrašava svaki komad nakita iz ove kolekcije, od stožernog primjerka raskošne ogrlice, izrađene od srebra, emajla i turmalina, zajedno s lančićem fasetiranim od crnog spinela, do dviju vrsta ogrlica od smole, koje su manje zahtjevne za nošenje, te dvije vrste naušnica i prstenja.
Sovilj i u ovoj kolekciji formom svoje nakitne umjetnosti na već prepoznatljiv način spaja drevne mitološke priče i suvremeni svijet, osobito naglašavajući ljepotu i moć prirode koja nas okružuje, zbog čega nas ne iznenađuje snažno simboličko ispreplitanje mitološke Meduze i njezinih zooloških imenjakinja i imenjaka, čiji su likovi svojom snagom i kontekstualizacijom u vodenom okruženju fascinirali autora i nadahnuli ga prilikom stvaranja ove impresivne kolekcije nakita.
Novom kolekcijom Nenad Sovilj ujedno predstavlja redizajn svojeg kultnog komada nakita – medaljona, koji je u potpunosti izrađen od srebra, smole i dragog kamenja ili bisera. Za razliku od prethodnih verzija, medaljoni tzv. druge generacije iz kolekcije ‘Medusa’ mogu se nositi na objema stranama. Osim toga, Sovilj je lansirao i naušnice, koje se mogu nositi kao komplet s novim medaljonom.
Svi koji su u potrazi za prekrasnim ljetnim nakitom morske tematike mogu svoje primjerke iz najnovije Soviljeve kolekcije ‘Medusa’ odabrati u kultnim zagrebačkim buticima Nicolas Concept Store u Masarykovoj 13 i Garderoba Concept Store na adresi Martićeva 17 te na internetskoj stranici www.sovilj.com
Za kraj valja naglasiti da je lik Meduze, baš kao što su ga za svoje štitove birali najmoćniji bogovi poput Atene i Zeusa te mnogobrojni drugi mitski junaci, i dalje posvećen i namijenjen upravo jakim i hrabrim junakinjama i junacima iz naše svakodnevice.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.