Franka Batelić i Ivan Šarić zvijezde modne kampanje inspirirane ribarima
U duhu održane manifestacije 'Uz more, za more: Zelena misija', kojoj je cilj spašavanje Jadrana od ugroza odbačenih ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, Krie Design predstavlja novu kolekciju Krie × Provir, koja je nastala u suradnji s projektom Provir, a koja slavi povezanost s morem i ribarsku baštinu. Ova kolekcija stavlja naglasak na održivost i ekološku svijest, kombinirajući tradiciju s modernim dizajnom.
Franka Batelić i Ivan Šarić podržavaju ekološku inicijativu Krie Designa i projekta Provir te svojim likom i djelom žele približiti širim masama problematiku onečišćenja mora, ali i bitnost promišljanja o tome što nosimo i kako živimo. Franka je od prvog dana bila velika podrška Kristini Burji i manifestaciji ‘Zelena misija’, koja ima velike planove za budućnost, dok Ivan dobro zna sve izazove života uz more, na koje ukazuje projekt Provir.
Tako da je bilo logično da upravo Franka i Ivan budu lica ove kampanje uz dizajnericu Kristinu, koja uvijek kroz modne kolekcije šalje jake ekološke poruke.
Kampanja je snimana na plivarici što daje autentičnu scenografiju te naglašava simbiozu između mode i prirode.
Dizajn kolekcije Krie × Provir reflektira duh ribarskog života. Inspiracija dolazi iz svakodnevnog života ribara, te kolekcija nudi odjevne predmete poput jakni, hlača i majica, koji su praktični i prilagodljivi promjenjivim vremenskim uvjetima kojima ovih dana svjedočimo. Svaki komad odjeće priča priču o izdržljivosti, funkcionalnosti i jednostavnosti, što ih čini idealnim za svakodnevne izazove, ali i za one koji žele unijeti dašak morske avanture u svoj stil.
Kolekcija, izrađena isključivo od vlakna Econyl dobivenog regeneriranjem ribarskih mreža i ostalog najlonskog otpada, naglašava važnost očuvanja morskog ekosustava te omogućava stvaranje modnih komada bez štetnog utjecaja na okoliš.
I kroz ovu kolekciju, Kristina Burja, pionirka održive mode u Hrvatskoj ponavlja svoj moto kojim se vodi već deset godina, da odjeća može biti moderna i održiva, bez kompromisa vezanih uz kvalitetu ili dostupnost.
Ova kampanja je poziv svima da razmisle o svom utjecaju na okoliš i da kroz svoj stil izraze podršku održivim praksama.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.