HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Manifest su kreirale Nataša Bagić, menadžerica marketinga za cijelu Balkan regiju u De’Longhi Grupi; Ana Bat, direktorica prodaje i marketinga za Elle Hrvatska; Maja Blumenšajn, direktorica Novih medija na Novoj TV; Sara Foršek Pažin, stručnjakinja za održivi razvoj i poslovanje u M SAN Grupi; Lucia Jerič Palić, galeristica i vlasnica Galerije Kaptol; Marija Margareta Klika, vlasnica agencije KIND PR i suosnivačica platforme THE GREEN HUB; Nikolina Kolarić, direktorica Ureda za održivo poslovanje u Hrvatskoj poštanskoj banci; Diana Kukić Dasko, direktorica poslovnog razvoja u agenciji Lloyds digital; Lara Rožanić, direktorica Roxanich Vinarije & Design Hotela te odvjetnica i vlasnica odvjetničkog ureda Dolores Svitlanović.

Motovunski Manifest sadrži 7 načela za budućnost ženskog liderstva u Hrvatskoj. Načela su vezana uz stvaranje poticajnih okruženja za razvoj žena unutar organizacija, postavljanje žena prema drugim ženama kao saveznicama te kao predvodnicama promjene. Vezana su i uz rušenje stereotipa i utjecaja na fleksibilan način rada što je nužno za privlačenje i zadržavanje talenata među ženama i roditeljima. Jedan od načela veže se i uz podržavanje tvrtki u ispunjavanju njihovih kvoti navedenih u Direktivi Europske unije o ženama u upravnim odborima te načinu na koji vidimo budućnost liderstva

“Poslovni argumenti za rodnu raznolikost nikada nisu bili jači: žene u rukovodećim timovima donose financijski uspjeh, povećavaju sposobnost za promjene i poboljšavaju angažman zaposlenika. Do sredine 2026. godine, sve tvrtke koje su na burzi moraju osigurati 40% žena kao neizvršnih direktorica ili 33% ženskih predstavnika na svim pozicijama.* Kroz naše programe kao što su Akademija Ženskog Liderstva, Savezništvo za Timove i Sistematska Promjena za Organizacije, pružamo obuku, podršku i alate za osnaživanje žena, poticanje timske kohezije i adresiranje sistemskih prepreka raznolikosti u ostvarivanju ovih ambicioznih ciljeva.“ – izjavila je Dina Mehulić osnivačica platforme THE LADY’S REALM te na kraju nadodala: „Ovim putem pozivamo žene, muškarce te organizacije koje žele podržati još jaču budućnost ženskog liderstva da potpišu ovaj manifest i pridruže se našoj predanosti postizanju ciljeva ravnopravnosti za inkluzivniju i uspješniju budućnost.” 

U Galeriji Kaptol izložena je i izložba o procesu stvaranja Manifesta uz portrete žena koje su ga kreirale. Autorica fotografija je mlada talentirana fotografkinja Andrea Filipović, a nastale su u sklopu radionice osobnog brendinga vođene od strane Lane Kasić vlasnice LK Digitala i članice KIND Kolektiva. 

*Direktiva Europske Unije o ženama u upravnim odborima

O PLATFORMI THE LADY’S REALM

Tim Lady’s Realma Dina Mehulić (Motovun, Hrvatska), Fransje Schoenmaker (Heiloo, Nizozemska), Lenya Bass-Dodds  (Bali, Indonezija), Mirja Schwartz  (Stuttgart, Njemačka), Zoë Jellicoe (London, UK), Lena Lucki (Beč, Austrija) sastoji se od futuristica, spisateljica, dizajnerica, strateginja i liderica iz različitih industrija i zemalja, čije raznolike vještine i mreža nude različite perspektive i neprocjenjive uvide kako bi podržale organizacije u oblikovanju inkluzivnih prostora u kojima svatko ima osjećaj pripadnosti.

druge vijesti

gdje kupiti dubai čokoladu

Znamo gdje se u Hrvatskoj može kupiti ONA PRAVA Dubai čokolada!

Dubai čokolada, slastica koja je osvojila svijet svojom bogatom aromom i neodoljivom teksturom, postala je sinonim za luksuz u svijetu slastica. Ova jedinstvena kombinacija čokolade, kadaifa i kreme od pistacija sada je dostupna i u Hrvatskoj, donoseći dašak bliskoistočne čarolije na naš stol.

Food

24 studenoga 2024