Konačno je došlo i ona doba godine kada mnogima od nas najvažnija sporedna stvar na svijetu postaje – najvažnija stvar. Dok brojimo sitno do prvog istrčavanja na teren Vatrenih, već sada u zemlji vlada „nogometna groznica“. U zemlji sporta, čiju su povijest obilježili fantastični uspjesi na nogometnim prvenstvima, poznato je da ako išta dobro znamo – znamo navijati. I slaviti. Ipak, to je potrebno kvalitetno isplanirati. Pa pitamo vas: znate li vi gdje ćete gledati EURO 2024.?
SPORT NAS UJEDINJUJE
Nastupi naših trofejnih sportaša na renomiranim natjecanjima uvijek su bili pravi odraz jedinstva – sve boje i oznake dresova stapaju se u poznate kvadratiće, sve tenzije nestaju i odjednom baš svi ponavljaju riječi navijačkih evergreena. Da, kada igra „repka“, živimo u skladu i veselju. I baš zato je super navijati s ekipom, po mogućnosti na otvorenom. E pa, dragi navijači i ljubitelji nogometa, pripremite se za nogometni spektakl na zapadu grada Zagreba!
Trg prvog hrvatskog trgovačkog centra nove generacije, zagrebačkog Z Centra, od ove subote 15. lipnja, postaje glavno okupljalište svih pravih navijača hrvatske reprezentacije. Posebno za ovu priliku, Z Centar je pripremio gigantski ekran na kojemu ćete bez problema vidjeti i svaku kapljicu znoja, svaki potez i gol – i to u visokoj rezoluciji na ogromnom LED ekranu. Osim toga, uz bogatu ponudu pića i hrane popularnih ugostiteljskih objekata na lokaciji, naravno da nećete morati navijati suhih grla. Utakmice će se, među ostalim, moći pratiti i u mnogima omiljenom Hugo’s baru gdje će biti pripremljene i promotivne ponude napitaka za sve generacije.
Dovoljno je skupiti ekipu, oboružati se dobrim raspoloženjem i navijačkim rekvizitima, a najvjernijim navijačima savjetuje se doći nešto ranije kako bi zauzeli najbolja mjesta. Tu je i podsjetnik: prvu utakmicu igramo protiv prilično jakih Španjolaca 15. lipnja u 18 sati. Zato treba navijati na najjače!
NAJBOLJA NAVIJAČKA ATMOSFERA
Nakon posljednjeg Svjetskog prvenstva, strani mediji su nas opisivali kao prave ljubitelje nogometa, strastvene navijače i fanove naših sportaša, ali i posve čudan narod jer masovno slavimo po trgovima, ni više ni manje nego čak i osvajanje – trećeg mjesta. Dokazali smo da je za nas svaka medalja, bila ona srebrna ili brončana, zlatnoga sjaja. A možda je baš ovaj EURO prilika za zlato!
Dobro je znati i da će u nedjelju 16. lipnja u Z Centru raditi sve trgovine gdje se nakon navijanja prethodne večeri možete počastiti i opskrbiti navijačkim rekvizitima za sljedeće utakmice. I naravno, pokazati svima kako se na zapadu Zagreba navija i ponovo ispisuje povijest. Raspored je sljedeći: s Albanijom igramo 19.6. u 15 sati, a Italijom 24.6. u 21 sat.
Stoga ne propustite priliku biti dio nogometne euforije i stvorimo zajedno najbolju navijačku atmosferu. Vidimo se na trgu Z Centra – mjesta gdje snovi postaju stvarnost!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.