HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Jedina konstanta kod modnih trendova je njihova promjenjivost. Svaka nova generacija u modu donosi svoj ukus, a svijetom trenutno vlada modni ukus Generacije Z. Vodeći među Gen Z odjevnim trendovima je streetwear. Fascinacija streetwearom na svjetskom nivou potaknula je razvoj novih brendova i niz zanimljivih suradnji poput Louis Vuittona i Supremea ili Off-Whitea i Nikea. Slijedeći taj trend, Jägermeister je u suradnji s modnim brendom Lokomotiva na hrvatsko tržište izbacio novu cool kolekciju streetwear odjeće.

Streetwear je nova visoka moda

Pripadnici Generacije Z rođeni su između 1996. i 2010., a svojom nekonvencionalnošću i jedinstvenim stilom unose svježinu u svijet mode. Ova generacija je prva koja je odrasla s tehnologijom kao sastavnim dijelom svakodnevice, što se odražava na njihov životni stil, kao i na modne izbore. Obožavaju estetiku streetwear odjeće čije kombinacije obično uključuju hoodice, oversized majice, traper jakne i tenisice.

Gen Z se ističe svojom težnjom za udobnošću pa danas čak i vrhunski brendovi prilagođavaju svoje kolekcije streetwearu i ulaze u zanimljive kolaboracije. Tako je Jägermeister u suradnji s modnim brendom Lokomotiva napravio oversized i cropped majice i hudice, odjevne predmete koje Gen Z obožava.

Influenceri kao streetwear stilisti i modeli

Kako bi svojoj publici predstavio novi merch, Jägermeister je kao modele za kampanju angažirao ekipu mladih i talentiranih umjetnika i influencera, a svatko od njih je odradio styling mercha u svom prepoznatljivom stilu. To su DJ duo Vanillaz, Lada Kušec Deči, Polina Meixner, Riva Pauletić, Anthony Vilanca, Karla Zelić i Baks, a fotografije je snimio Denis Butorac. Ovi su streetwear komadi osmišljeni tako da budu svestrani i prilagodljivi i da se mogu stilizirati kako god se osoba osjeća.

“Našoj je generaciji udobnost uvijek ispred svih trendova, a naše je najvažnije pravilo: Ako nije udobno, nećemo to nositi. Mi obožavamo streetwear jer nam daje mogućnost da izrazimo svoj kreativni osobni stil, a ove su hudice i majice genijalne jer su jako udobne, a usto imaju i puno stava”, rekla je tiktokerica Lada Kušec Deči.

“Streetwear je oblik izražavanja povezan s izlascima, estetikom i stvaranjem uspomena, a umjetnost, moda i glazba su glavni oblici naše komunikacije sa Gen Z. U doba kada se čini da su kreativa i autonomija uma na izdisaju, želimo pomoći u stvaranju platforme kreativnog izražavanja. Ovom kolaboracijom s brendom Lokomotiva, ciljamo Gen Z kroz jedan od omiljenih kanala, streetwear. Ovo nije običan generički merch. Plod je to rada odabranog tima, koji publici prenose naši Meisteri stvarajući jedinstvenu i trajnu vrijednost na raznim područjima života. Iznimno cijenimo brend Lokomotiva, kao i naše Meistere koji se ne boje doprijeti do konzumenata koji su izvan njihove standardne skupine i eksperimentirati s novim kanalima”, rekla je Nadine Kramarić, senior brand managerica Jägermeistera.

Nabavi svoj Jägermeister merch

Pratite Jägermeister instagram jer uskoro slijede nagradne igre u kojima ćete moći osvojiti najbolji outfit za najbolje noći.

druge vijesti

alone singl

Jazz koji se diše zajedno: Janko Novoselić najavljuje prvi pravi organski jazz album i vraća nas u zlatno doba snimanja

U svijetu u kojem se glazba sve češće sklapa iz fragmenata, uz pomoć softverskih alata i naknadnih produkcijskih čuda, pojavio se netko tko nas nježno, ali odlučno podsjeća da srce glazbe i dalje kuca u živoj, neponovljivoj svirci. Janko Novoselić, cijenjeni hrvatski jazz bubnjar i istaknuto ime domaće instrumentalne scene, najavio je izlazak albuma Jazz Kvartet novim singlom Alone Together — pjesmom koja nije samo još jedna jazz obrada poznatog standarda, nego manifest jedne glazbene filozofije.

Glazba/Festivali

21 lipnja 2025