7. Kinder Joy of moving Tennis Trophy: više od turnira, radostan doživljaj
Jedini i jedinstven nenatjecateljski turnir, temeljen na prijateljstvu i fair playu, vratio se u svom 7. izdanju! Svim obiteljima donosi puno radosti i zabave, kao i jedinstvenu priliku za nezaboravno druženje i zbližavanje.
Kinder Joy of moving Tennis Trophy je međunarodni turnir koji savršeno odražava misiju projekta Kinder Joy of moving: cilj mu je nadahnuti mlade igrače i njihove obitelji diljem svijeta da budu aktivniji na poticajan i zabavan način s uvjerenjem kako uz pozitivan odnos prema kretanju današnja djeca mogu sutra postati bolji i sretniji ljudi.
Zato je ovaj Tennis Trophy puno više od uobičajenog sportskog natjecanja jer promiče vrijednosti kao što su samopouzdanje, timski duh, prijateljstvo i međusobno poštovanje.
Djevojčice i dječaci u dobi od 9 do 12 godina spremni su izaći na terene u 10 različitih zemalja: Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Luksemburgu, Austriji, Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj i na Zelenortskim otocima koji povijesno sudjeluju po drugi put.
Turnir je već započeo u Italiji i Austriji, a uskoro će započeti i u Bugarskoj te u drugim zemljama u mjesecima koji su pred nama. Ovaj turnir je jedinstven po tome što se svaki meč igra bez sudaca. Svi mladi tenisači imaju priliku suditi na terenu što jača njihovu autonomnost i vještine donošenja odluka, vodeći se principima visoko edukacijskog kodeksa fair playa. Nakon velikog uspjeha prethodnih turnira, kategorija Junior Wheelchair također snažno jača, a nakon njenog uvođenja u Italiji, nastavit će ove godine sudjelovanjem tijekom različitih faza francuskog turnira.
Među ostalim, tu su i Dani otvorenih vrata / Dani otvorenih terena / koji omogućuju svima upoznavanje s ovim predivnim sportom. Tijekom Tennis Trophyja oni postaju prilika za upoznavanje drugih natjecatelja i vrijeme za druženje svih sudionika. U turniru ne sudjeluju samo djeca u utakmicama 1-na-1, već se održavaju i susreti mješovitih parova – različitih nacionalnosti ili spolova – kao i utakmice parova roditelj-dijete.
To je mjesto gdje tenis nadilazi uobičajeno nadmetanje i postaje prilika za jačanje timskog duha. Mnogo različitih igrača – mnogo različitih predivnih uspomena: djeca, obitelji i ambasadori okupljaju se kako bi živjeli i širili vrijednosti projekta koje će ponijeti u svakodnevni život.
Više od turnira, radostan doživljaj!
Kinder Joy of moving Tennis Trophy, sada u svom sedmom međunarodnom izdanju, osmišljen je 2006. godine prema ideji profesionalne tenisačice Rite Grande, bivše talijanske šampionke, u suradnji s Kinder Joy of moving projektom i uz potporu lokalnih teniskih saveza.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.