Lejla Filipović u razgovoru s Lanom Gojak otvoreno govorila o odgoju sinova – ne propustite novu epizodu podcasta „Mame kod Lane“
Poznata majka uz koju se lijepe brojni epiteti, Lejla Filipović, gošća je ovotjedne epizode podcasta „Mame kod Lane“ voditeljice Lane Gojak Bajt. U ovoj epizodi, Lejla je podijelila svoje bogato iskustvo majčinstva i karijere, odgovarajući otvoreno na sva pitanja.
Lejla je odrasla u predivnom Dubrovniku, uz dvije sestre, okružena ženama koje su bile ključne figure u njenom životu. „Nas tri smo jako povezane uz majku” prisjeća se Lejla. “Koliko god mi je bilo teško odrastati bez oca, kada stavim to sa strane, imala sam jako lijepo djetinjstvo.”
„Bila sam jako zrela i nisam se plašila imati djecu. Ja sam išla roditi kao da sam išla vaditi zub,” kaže kroz smijeh. Obje trudnoće su joj bile bez komplikacija, no dojenje joj je predstavljalo veliki izazov. „Prvi put sam imala osjećaj da sam ja bila kriva što nisam mogla dojiti. Za drugo dijete sam išla i na tečaj, opet mi se dogodio neuspjeh. Bila sam očajna.”, priznaje Lejla, ističući kako žene trebaju znati da nisu loše majke ako ne mogu dojiti ili ne žele. Lejla se prisjetila svojih poroda – „Prvi put sam rodila za tri sata, ali na drip. Koliko god sam imala dobro iskustvo s prvim porodom, nisam zaboravila bol tako da sam drugi put uzela epiduralnu.“
Govoreći o svojoj djeci, Lejla naglašava koliko je važno postaviti granice, ali i zadržati otvorenost u komunikaciji – „Uvijek smo tu za njih, ali i dalje treba znati da smo mi roditelji, a ne prijatelji“. Lejla i Tarik su uspostavili balans između roditeljske discipline i prijateljskog odnosa. „Ja sam bila stroža kada su bili mlađi, trenutno je Tarik loš policajac.“ Lejla i Lana su se također dotakle još nekih tema o odgoju. „Njih danas najviše odgaja društvo i društvene mreže, danas je teško odvesti dijete na pravi put. Uvijek smo tu za njih, ali i dalje treba znati da smo mi roditelji, a ne prijatelji. Nemamo tabua, ali o nekim temama ne pričamo. Oboje smo vodili one neugodne razgovore s njima, kada mi se povjere pazim da ih ne izdam i da ne kažem nikome.“
Lejla i Tarik su u braku već 17 godina, a tajna njihove uspješne veze je, kako kaže Lejla, ljubav, poštovanje i kompromis. “Ljubav je uvijek na prvom mjestu, ali poštovanje i kompromis su ključni, uz razumijevanje.”
Ova epizoda “Mame kod Lane” nudi intiman i inspirativan pogled u život Lejle Filipović, njezine izazove i radosti majčinstva te balansiranje između profesionalnog i privatnog života. Ne propustite poslušati ovaj iskreni razgovor na YouTubeu, te audio podcast platformama poput Spotifya, Applea i Googlea.
Dok se Sarajevo ponovno pretvara u epicentar sedme umjetnosti, crveni tepih ne nosi samo glamur već i težinu odluka koje oblikuju povijest regionalne i europske kinematografije. Ovogodišnji žiri Natjecateljskog programa – igrani film 31. Sarajevo Film Festivala okuplja pet izuzetnih osobnosti koje spajaju kontinente, generacije i vizije, donoseći u srce Balkana moćne priče, osebujne estetike i ljubav prema filmu koja nadilazi granice.
U Puli se dogodila čarolija – i to ne ona koju nose blještavi reflektori i crveni tepih, već ona koja se dogodi kad film pogodi ravno u srce. Na 72. Pula Film Festivalu, publika je odlučila: „Bumbarovo ljeto“ Daniela Kušana najbolji je film festivala – i to ne prema ocjeni žirija, već one najvažnije – gledateljske. Zlatna vrata Pule otišla su u ruke filma koji spaja ljeto, djetinjstvo, humor, otok i ono što nas sve podsjeća kako izgleda pravo prijateljstvo.
Dok se svjetla Arene gase i posljednje festivalske projekcije zatvaraju poglavlje još jedne Pulske filmske priče, jedno je sigurno – ovogodišnje izdanje festivala ostat će upamćeno ne samo po snažnim filmskim naslovima, već i po crvenom tepihu koji je, više nego ikada, postao arena osobnog stila, hrabrih modnih odluka i besprijekorne elegancije.
Na mjestu gdje se kamen stoljećima opirao vremenu i gdje tišina tvrđave Bokar čuva šapat prošlosti, ponovno se može razgledati izložba jedne od najautentičnijih hrvatskih umjetnica – Dubravke Lošić. Nakon nekoliko dana privremene stanke, izložba Libertas Bells vraća se u prostor koji joj i doslovno i metaforički savršeno pristaje – staru dubrovačku tvrđavu koja nikada nije dočekala bitku, ali sada otvara vrata jednom posve drugačijem nadmetanju: onom između slobode i zaborava, između krhkosti i postojanosti, između zvona i tišine.
Ako postoji jedno mjesto na Jadranu koje nikada ne razočara, koje pulsira emocijama, ritmom i ljetnom euforijom – onda je to Hacienda Vodice. S prvim pravim vrućinama i mirisom mora u zraku, vraća se i ona posebna energija zbog koje tisuće mladih (i onih koji se tako osjećaju) svake godine hodočaste prema Dalmaciji – u potragu za glazbom, plesom i nezaboravnim trenucima.
U srcu Zagreba, pod svodovima povijesnog Oktogona, 20. svibnja dogodio se susret umjetnosti, misli i vizije – predstavljena je monografija “Od koncepta do slike” akademske slikarice Jadranke Fatur. U ozračju koje savršeno spaja eleganciju arhitekture i tišinu suvremene refleksije, ova knjiga nije samo hommage opusu jedne od najvažnijih predstavnica hiperrealizma u Hrvatskoj – ona je i ogledalo jedne duge, autentične i neumorno znatiželjne umjetničke karijere.
Pula ljeti uvijek nosi onu prepoznatljivu vibraciju – kamen, sunce, more i film. Ali ove godine, 72. Pulski filmski festival nadmašio je vlastitu reputaciju glamurozne pozornice i postao pozornica za nešto daleko dublje – za poruku koju su prepoznale i žene iz Hollywooda i žene iz naše svakodnevice. Poruka je jednostavna, ali snažna: WE'RE WORTH IT.
Kada se spoj istarskog šarma, futurističke tehnologije i kreativne energije najinspirativnijih regionalnih imena dogodi na jednom mjestu – ne nastaje tek još jedan ljetni event, već iskustvo koje se pamti duže od ljeta. Upravo tako izgledala su tri dana čiste lakoće postojanja na Galaxy Unpacked getawayju u San Canzian Village & Hotelu, gdje se luksuz i inovacije susreću s elegancijom prirode – i gdje su svi željeli ostati barem još jedan dan.
Postoje mjesta na kojima film nije samo projekcija na platnu, već gotovo mitsko iskustvo koje se urezuje u pamćenje svim osjetilima. Motovun je jedno od takvih mjesta. Kad padne noć, a zidine tog istarskog gradića utihnu pod ljetnim nebom, započne čarolija — filmska, emotivna, gotovo svemirska. Ljetno kino u Motovunu, koje se ovog srpnja vraća nakon prošlogodišnje premijere, više je od običnog kulturnog događaja. To je hommage vremenu, prostoru i svima nama koji u kinu ne tražimo samo priču, nego i mjesto pripadanja.
Ako ste ovog ljeta tražili savršen bijeg – onaj koji uključuje more, glazbu, umjetnost i ekipu koju nećete zaboraviti – imamo savršen prijedlog. Festival Graffiti na Gradele vraća se u Bol na Braču od 23. do 27. srpnja, i to u svom četrnaestom, dosad najjačem izdanju. Pet dana ispunjenih bojama, beatovima i beskonačnim vibrama pod bolskim suncem – ovo nije običan festival, ovo je zajednica. Pokret. Doživljaj.