Themelia: Tri desetljeća dizajnerske strasti i elegancije
Themelia, vodeći salon luksuznog namještaja, sinoć je na partyju povodom proslave 30 godina, okupio 200 gostiju iz svijeta dizajna, arhitekture, mode i umjetnosti.
Ova posebna večer označila je tri desetljeća strastvene posvete stilu, estetici, kvaliteti, dizajnerskoj genijalnosti i inovaciji u svijetu produkt dizajna i interijera. U showroomu Themelije, gosti su uživali u događaju koji je spojio vrhunski dizajn, gastronomiju i glazbu. Posebna gošća ovog eventa bila je renomirana arhitektica i dizajnerica Monica Armani koja je gostima pružila uvid u svoju viziju dizajna interijera.
Gosti su imali priliku otkriti najnovije trendove u uređenju vanjskih prostora i istražiti dio asortimana vanjskog namještaja koji je Monica Armani dizajnirala za brandove B&B Italia, Tribù i Varaschin. Svaki komad odražava jedinstveni dizajn i pažljivo odabrane materijale, nudeći suptilne detalje i praktična rješenja. Ipak, posebnu pažnju prisutnih privukli su Allure O’ stol i Flair O’ stolica, koje je Monica Armani dizajnirala za B&B. Inspirirani glamurom ikone Jackie O’, ovi komadi sjajno kombiniraju eleganciju i funkcionalnost, ističući gracioznu snagu dizajna.
Ivan Milić
„Hvala Themeliji na izvrsnoj dobrodošlici i interesu prema mom radu. Uvijek je zadivljujuće vidjeti kako je moj dizajn svojevrsni jezik koji mi omogućuje da se povežem s ljudima iz cijelog svijeta. Lijepo je vidjeti kako svijet koji dijelim s Nives i njezinim timom unosi emocije u živote drugih ljudi.” – Monica Armani, arhitektica i dizajnerica
„Proslaviti 30 godina Themelije znači proslaviti tri desetljeća strasti, predanosti i izvrsnosti. Zahvaljujući našim klijentima, partnerima i nevjerojatnom timu, Themelia je postala sinonim za eleganciju, kvalitetu i luksuz. Gledajući unatrag, osjećamo ponos zbog svega što smo postigli, ali i uzbuđenje za sve što tek dolazi. Hvala svima koji su bili dio našeg putovanja i veselim se budućnosti koju gradimo zajedno.“ – Nives Simeunović, osnivačica Themelije
Themelia je već 30 godina zastupnik za vodeće svjetske brendove namještaja
Themelia nije samo salon namještaja već centar kreativnosti gdje se susreću najprestižniji brendovi i najstrastveniji dizajneri. Njihova ponuda najluksuznijih brendova obuhvaća imena kao što su Vitra, Poliform, B&B Italia, Maxalto, Artek, Magis, Porada, Tribù, Flos i mnogi drugi. Svaki od ovih brendova nosi svoj pečat kvalitete, inovacije i beskompromisne estetike istih vrijednosti koje odražava i sama Themelia.Kroz protekla tri desetljeća Themelia nije samo opremala domove i poslovne prostore, već je oblikovala živote svojih klijenata pretvarajući njihove prostorije u oaze elegancije, udobnosti i stila. Bez obzira jeste li novi u svijetu dizajna ili iskusni profesionalac Themelia je uvijek tu da vam pruži stručnost, podršku i inspiraciju.
S vizijom koja seže mnogo godina unaprijed, salon nastavlja postavljati standarde izvrsnosti i inspirirati klijente da žive u prostorima koji odražavaju njihovu jedinstvenu estetiku i stil. Themelia ostaje vodeća destinacija za one koji traže najbolje u svijetu dizajna interijera.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.