Iz radionice Elvisa Sršena, neretvanskog glazbenika sa zagrebačkom adresom, stiže novi singl, pjesma „Dobar dan“.
Za ovu pjesmu glazbenik kaže da je nastala bez ikakvih kalkulacija hoće li se kome svidjeti, je li radiofonična, bez razmišljanja o miksu ili produkciji. U potpunosti je iskrena, jednostavna i zaokružuje sve ono što glazba za njega znači.
„Od kad sam je napravio bila je samo moja i nisam je čak ni s bandom nikad svirao. Uopće nisam razmišljao bi li mogla biti singl sve dok je nisam pustio bliskim ljudima koji uvijek prvi čuju moje nebrušene i nedovršene pjesme. Tako mi je drago da su prepoznali ono što ova pjesma meni znači, a nadam se da će isto prepoznati i svi ostali koji je čuju.“ – govori Elvis o pjesmi.
Za Elvisa je ova pjesma posebna i vrlo intimna jer je nastala u trenucima unutarnjih previranjima po zatomljenim osjećajima i usred borbe sa samim sobom te u nastojanju da se riješi negativne energije koja ga je okruživala.
U režiji Doringa snimljen je i video spot.
„Ideja za spot je bila ta da sam htio uključiti i predstaviti bend. Naime, uvijek sam bio bendovski tip i sve što radim, radim s krajnjim ciljem da to izvodimo uživo. U bandu imam stvarno divne ljude i vrhunske glazbenike pa je bilo logično da ih uključimo u spot pjesme koja mi je posebno draga. Nije lako snimati spot – ja sam glazbenik, nisam glumac, pa mi je bilo lakše stage podijeliti s članovima benda.
Kad sam s Doringom pričao o ideji za spot, odmah se javila ideja bendovske noir priče, a Doringova ideja je bila da ide u toj izmjeni crno-bijelih kadrova jer se ipak pjesma tiče dana, odnosno svitanja dobrog dana i snivanja o svemu onome što je bilo, ali i svemu onome što dolazi. Tako da crno bijeli kadrovi prate taj budni dio, a animacije nadopunjuju ono sanjarenje koje svi imamo na početku našeg dana.“ – rekao je Elvis Sršen
Postoji nešto gotovo mitsko u ljetnim koncertima pod zvijezdama – osobito kada se zvjezdano nebo nad pulskom Arenom spoji s umjetnicima koji mijenjaju pravila, brišu granice i oblikuju glazbu po svojoj mjeri. Ove godine, 8. kolovoza, u jedinstvenom ozračju tog antičkog amfiteatra, čeka nas večer kakva se ne događa često. U sklopu Adria Summer Festivala, pozornicu će najprije preuzeti enigmatični hrvatski elektropop duo Nipplepeople, a potom i neponovljiva Grace Jones – žena, mit, pokret.
Kada umjetnost progovori hrabro, originalno i sa stavom – nagrade ne izostaju. Upravo se to dogodilo s dokumentarno-igranim filmom Fiume o morte! redatelja Igora Bezinovića, koji je na netom završenom 72. Pulskom filmskom festivalu osvojio nevjerojatnih šest Zlatnih Arena, uključujući onu za najbolju režiju – i time se učvrstio kao filmski highlight ljeta.
Nakon što je splitski Park Mladeži ponovno bio epicentar elektroničke euforije, ULTRA Europe se preselio na more – doslovno. Festival koji već godinama nadmašuje sam sebe, ovoga je tjedna spojio hedonizam, glazbu i čisti mediteranski luksuz kroz svoj jedinstveni koncept Destination ULTRA. A Brač i Vis? Ovih su dana više nalikovali Ibizi nego mirnim jadranskim otocima koje poznajemo iz razglednica.
Tamo gdje se klasika i šljokice susreću, nastaje – magija. A u slučaju glazbenog spektakla “Disco Opera 2025”, riječ je o čistoj eksploziji ritma, emocije i neodoljive nostalgije. Nakon serije rasprodanih koncerata i oduševljenih reakcija diljem regije, ova glazbena senzacija vraća se na veliku pozornicu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog – i to 25. listopada, u još glamuroznijem i produkcijski raskošnijem izdanju.
Ako ljeto ima svoj soundtrack, Maja Šuput upravo ga je napisala. U svom prepoznatljivom stilu koji spaja dozu drskosti, ženstvenosti i čiste zabave, nova pjesma Nisam ja za male stvari ušla je na scenu na velika vrata — s prvom pozicijom u trendingu i gotovo 200.000 pregleda u samo tri dana. Maja još jednom pokazuje zašto je kraljica ljetnih partyja i neprikosnovena diva domaće pop scene.
Kad prvi taktovi prođu kroz zrak iznad Dunava, a sunce zalazi iza impozantnih bedema Petrovaradinske tvrđave, znaš da si na mjestu gdje prestaje svakodnevica, a počinje nešto više – doživljaj. Exit 2025 nije bio samo još jedan festival – bio je trenutak koji te uhvati, preplavi i ostane s tobom.
Split nije spavao. Tri dana, tisuće ritmova, deseci tisuća duša – sve je kulminiralo u jednom trenutku: završnoj večeri ULTRA Europe 2025, kad su Afrojack, Martin Garrix i Hardwell tresli Park Mladeži kao da se Zemlja okreće oko njihove glazbe. I možda se i okreće – barem za sve one koji znaju da ULTRA nije samo glazba, već životni stil.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.