Huawei Pura 70 Pro dostupan u prednarudžbi uz FreeBuds Pro 3 slušalice na poklon!
Telefon dolazi s Ultra Lighting glavnom kamerom s podesivim otvorom blende od f/1.4 do f/4.0 i velikim senzorom za bolji protok svjetla. Najnovija značajka kamere Ultra Speed Snapshot omogućuje da korisnik u tren oka zabilježi nevjerojatan prizor, poput omiljenog sportaša u akciji ili ljubimca u pokretu.
Najnoviji Huawei flagship pametni telefon – HUAWEI Pura 70 Pro dostupan je na lokalnom tržištu u prednarudžbi. Svi kupci koji prednaruče telefon do 26.5. uz ovaj pametni telefon besplatno dobivaju bežične slušalice Huawei FreeBuds Pro 3. Najnoviji flagship označava novo poglavlje HUAWEI Pura serije pametnih telefona i prati novi dizajnerski smjer „Fashion Forward“ s revolucionarnim „Forward Symbol“ dizajnom koji mijenja trendove i redefinira estetiku.
HUAWEI Pura 70 Pro podržava raspon zumiranja do 200x, a XD Fusion Pro Engine tehnologija omogućuje nevjerojatnu količinu jasnih detalja, čak i ako se radi o jako udaljenom kadru. Kamera sadrži i Macro telefoto kameru uz 35x Macro Zoom koji omogućuje fotografiranje nevjerojatnih detalja sa samo 5 cm udaljenosti, pa čak i u okruženju slabog osvjetljenja.
Veliki 6,8 – inčni HUAWEI X-True™ zaslon s brzinom osvježavanja slike do 120 Hz podržava i 2.500 nita svjetline te tako korisnicima pruža preciznu i živopisnu reprodukciju boja. Uređaj je opremljen izdržljivim Kunlun Glass staklom koje pojačava otpornost na padove za 100%, pretvarajući garantirane nezgode u siguran ishod. Tu je i baterija od 5.050 mAh koja zajedno s 80 W HUAWEI Supercharge tehnologijom brzog punjenja može napuniti uređaj do 50% u samo 15 minuta.
Posebne akcijske ponude u svibnju
U prednarudžbi dostupan u crnoj i bijeloj boji, HUAWEI Pura 70 Pro pametni telefon savršeno se nadograđuje s ultimativnim slušalicama FreeBuds Pro 3. Ove bežične slušalice sadrže algoritam koji detektira razinu glasnoće, oblik ušnog kanala i stanje nošenja u stvarnom vremenu te primjenjuje optimalne postavke glasnoće i EQ-a kako bi korisnikova omiljena glazba uvijek bila spremna.
Preporučena maloprodajna cijena HUAWEI Pura 70 Pro pametnog telefona u prednarudžbi je 1.199,00 eura, a prednaručiti ga možete već danas kod odabranih Huawei partnera. Svi kupci koji prednaruče telefon do 26.5. uz ovaj pametni telefon besplatno dobivaju bežične slušalice Huawei FreeBuds Pro 3. HUAWEI Pura 70 Pro bit će dostupan u regularnoj prodaji od 27. svibnja. U ponudi je također dostupan i HUAWEI WATCH Fit 3 koji do 3. lipnja dolazi uz poseban poklon, FreeBuds SE 2 slušalice na poklon.
Novi proizvodi tvrtke Huawei:
Na velikom launch eventu u Dubaiju 7. svibnja, Huawei je predstavio nove nosive, audio i pametne uredske proizvode, uključujući potpuno nove HUAWEI WATCH FIT 3 i HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition pametne satove, nadograđeni HUAWEI MateBook X Pro te kompanijin prvi tablet s najnovijom generacijom PaperMatte zaslona – HUAWEI MatePad 11″S. Osim navedenih inovacija, event u Dubaiju predstavio je slušalice FreeBuds 6i s poboljšanim mogućnostima uklanjanja buke, novu nijansu open ear slušalica FreeClip, HUAWEI MateBook 14, prijenosno računalo s profesionalnim 2,8K OLED zaslonom te 41 mm HUAWEI WATCH GT 4, koji je sada dostupan u zelenoj boji. Više informacija o dostupnosti proizvoda možete potražiti na stranicama tvrtke.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.