Raw Bag™ i Sabant, zagrebački brendovi koji obožavaju inovaciju i dizajn, izbacili su limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™ napravljenih od plant-based kože od – piva! Svoju eklektičnu estetiku Raw Bag™ je udružio s inovacijom Sabanta, čija je Beer skin™ koža biljnog podrijetla kreirana od ostataka iz pivske industrije.
Zagrebački Raw Bag by Mirjam Krajina(@raw__bag) hrvatskim je i regionalnim ljubiteljima mode već nadaleko poznat. Mirjamina estetika grešaka i zgužvanosti te ljubav prema prirodnoj obradi kože, bez kemikalija i premaza, krivci su za unikatne torbe koje su u potpunosti ručno rađene. Jedinstven dizajn i kvaliteta brenda Raw Bag prepoznati su diljem Europe, pa se tako Mirjamine torbe mogu kupiti u concept buticima u Parizu, Amsterdamu, Veroni, Firenci, Milanu, Berlinu…
I dok su njene dosadašnje kolekcije bile kreirane od prirodne kože, u ovoj je limitiranoj kolekciji torbi korišten Beer skin™ – koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka iz pivske industrije, materijala zagrebačkog brenda Sabant (@sabant.skins), što uopće ne čudi. Naime, načela održivosti i minimal wastea iznimno su bitni za Raw Bag pa je suradnja s hrvatskim Sabantom, proizvođačem plant-based kože iz ostataka alkoholne industrije, bio savršen spoj vizija dvaju brendova.,
Korišten Beer skin™ je visokokvalitetna koža biljnog podrijetla napravljena od ostataka ječma koji se koristio pri proizvodnji piva u Hrvatskoj, a sam se materijal dovršava i oblikuje u majstorskoj talijanskoj kožarskoj tvornici. Mladi hrvatski brend Sabant, čiji su vlasnici Tamara Vučetić i Andrej Marić, bavi se proizvodnjom i prodajom kože biljnog podrijetla koja se izrađuje od otpadaka iz alkoholne industrije, a Beer skin™ njihov je prvolansirani materijal čija će inovativnost uskoro biti potvrđena i patentom. Zagrebački brend Sabant nudi vrhunske tekstilne materijale biljnog podrijetla na globalnom tržištu, čija je proizvodnja održiva, a sirovina od koje nastaje jedinstveni materijal lokalno nabavljena.
Izgledom poput prirodne koža, a sastavljen od ostataka piva, inovativni materijal brenda Sabant savršeno se uklopio u limitiranu kolekciju torbi Raw Bag x Beer skin™.
Naime, kako Mirjam u svom radu obožava inovativnost, drukčiji pristup i istraživanje materijala, odabir Beer skina™ bio je match made in heaven. Sabant i Raw Bag dijele viziju kako je izazivanje statusa quo i probijanje granica očekivanog i ustaljenog nezaobilazan put prema inovaciji koji za posljedicu ima nastajanje potpuno drukčijih i posebnih proizvoda, što je u današnjem vremenu prezasićenosti i hiperprodukcije zaista bitno.
‘’Kupci žele proizvode koji su inovativni, gdje je uložen trud u nastajanje, čija je proizvodnja održiva, a sama izvedba ekscentrična i drukčija’’, zaključuje Mirjam, dodavši kako je ova kolekcija početak dugoročne suradnje brendova Raw Bag™ i Sabant.
Reproduktor videozapisa
Media error: Format(s) not supported or source(s) not found
Ova iznimno limitirana kolekcija torbi Raw Bag x Beer skin™ namijenjena je svima koji vole inovativan dizajn, kao i publici koja preferira visokokvalitetnu kožu biljnog podrijetla. I onima koji na partiju žele reći: ova torba je napravljena od piva!
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.