Neobični okrugli kroasani u tri okusa i Matcha Latte napici nova su kombinacija za prave znalce koja nam je već obilježila proljeće
Suncem okupani dani sve nas češće mame da izađemo i prošetamo, popijemo kavicu na nekoj od brojnih terasa i potvrdimo svim tim turistima da smo uistinu nacija koja u rijetko čemu uživa tako iskreno kao u šalici dobre kave – pa ih možda i navučemo na isto.
Čak i kada smo u strci s vremenom ili istrčavamo iz tramvaja na Trgu žrtava fašizma u Zagrebu ukrast ćemo koju minutu samo za sebe i svratiti do novootvorenog Ziggy’s coffee shopa u ulici Račkoga 10 po posebno aromatičnu i ukusnu kavu, a možda usput zgrabiti i nešto slatko.
S obzirom da smo česti Ziggyjevi gosti tijekom svakog našeg posjeta želimo isprobati i čuti sve o novitetima u njihovoj ponudi, a njih uvijek ima! Prilikom nedavnog usputnog dolaska isprobali smo nove okrugle kroasane pod imenom Ziggy’s Rolls, izuzetno atraktivnog i neodoljivog izgleda te okrjepljujuću zelenu Matchu Latte.
A Ziggy’s rolls uistinu morate probati! Djelomično su umočeni u vrhunsku i profesionalno izrađenu belgijsku kremu Callebaut, a razlikuju se po bojama i okusima od bijele čokolade i kokosa, čokolade i lješnjaka te Ruby i maline. Hrskavo lisnato tijesto i raskošan kremasti preljev na prvi su nas griz lansirali u neke nove gurmanske orbite. Mmmmm… Neodoljivo. A ako pripadate skupini ljudi kojoj uvijek nedostaje nešto čokoladno, u Ziggy’s-u će vam ove rollse vrlo rado napuniti Nutellom. Za 2,50€ možete kupiti standardni kroasan, dok ćete dodatnih 20 centi trebati izdvojiti za kroasan s Ruby kremom od malina. Sve tri varijante Ziggy’s rolls-a su s kremama bez glutena, umjetnih bojila i soje, a koje su usto i veganske te jako, jako ukusne.
U Ziggy’s-u se osim ovim novim neodoljivim rollsima od lisnatog tijesta možete počastiti i planetarno popularnom portugalskom slasticom Pastel de Nata koja je upravo zbog Ziggy’s-a postala izuzetno tražena i voljena i u Zagrebu, ali i brojnim drugim slatkim i slanim zalogajima koji će vas zasigurno zasititi i razveseliti.
Nakon što smo smazali Ziggy’s rollse kojima smo se divili sa svakim novim zalogajem, odlazak do svog omiljenog coffee shopa zaokružili smo fantastično neodoljivom Matchom Latte čija nas je zelena boja posebno očarala. Probali smo toplu Matchu Latte sa zobenim mlijekom koju vam u Ziggy’su mogu pripremiti i s kravljim mlijekom ili u hladnoj verziji te Iced Strawberry Matchu privlačne boje i okusa, s rashlađujućim efektom zbog kojeg je s razlogom postala ovogodišnji proljetni hit. I ne treba zaboraviti da je osim što je atraktivna zbog svoje karakteristične zelene boje, Matcha poznata i kao izuzetno zdrav napitak kojeg u Ziggy’s nabavljaju od samo jednog domaćeg dobavljača – mladog branda SAMO Matcha koji nudi organsku Otsuka ceremonijalnu matchu porijeklom iz Japana.
A čak i ako ne volite novitete i želite popiti samo jednu dobru, aromatičnu, nezaboravnu kavu po svom ukusu – imate velik razlog svratiti do Ziggy’s coffee shopa koji se u Zagrebu sada nalazi na četiri adrese, već spomenutoj novoj lokaciji u Račkoga 10, u Ilici 41, u Heinzelovoj 2a i u poslovnoj zgradi Hoto Tower te u obliku mobilnog Ziggy’s coffee shopa na raznim eventima. Za još više informacija zapratite Instagram profil: https://www.instagram.com/ziggyscoffee.hr/?hl=en.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.