Blitz i CineStar Cinemas su ovoga vikenda bili mjesto smijeha i odlične zabave i atmosfere okupivši brojne mališane i njihove roditelje povodom premijere filma „Imaginarni prijatelji“ redatelja Johna Krasinskog. Film prepun humora i mašte, oduševio je gledatelje svih uzrasta – od onih najmlađih do starijih, a upravo premijeru filma među prvima nisu propustili pogledati i Branka Krstulović, Jan Kerekeš, Tomislav Jelinčić, Jacques Houdek, Ida Prester, Kristina Bradač, Lucija Lugomer, Mia Čičak – Miach i brojni drugi.
Film, koji će obožavati i djeca i odrasli, donosi priču o djevojčici Bei, kojoj je u hrvatskoj verziji glas posudila Rina Zoja Radmilov. Bea kroz filmsku avanturu otkriva neobičnu moć uz pomoć koje može vidjeti imaginarne prijatelje drugih ljudi. Na taj način, pokrenula je avanturu ponovnog povezivanja djece sa zaboravljenim imaginarnim prijateljima. Tema filma potaknula je publiku na preispitivanje važnosti prijateljstva, emocionalne povezanosti i dječje mašte. Glumačka postava uključila je iznimno poznata i talentirana imena poput Ryana Reynoldsa i Stevea Carella, u originalnoj verziji, dok su glasovi Maria Petrekovića, Natka Beck, Jadranke Đokić, Renea Bitorajca i Jana Kerekeša dodali likovima domaći šarm.
Dubravka Švegar
Pero Juričić, Lela Margitić, Mia Čičak – Miach i mnogi drugi, osim što su posudili glasove, pridružili su se i samoj premijeri – što je dodatno podignulo atmosferu.
Mirna Maras
Film nije samo zabavio gledatelje, već i inspirirao. Iako je naglasak na kreativnosti i mašti, poruka filma govori o tome kako je važno ostati povezan s onime što je u dubini srca svakoga od nas. Inspirativna priča učinila je premijeru prekrasnim događajem, potičući roditelje na ponovno razvijanje dječje mašte, a djecu podsjetivši da nikada ne prestanu maštati.
Fabijan Pavao Medvešek
U kino dvorane diljem Hrvatske, u distribuciji Blitz filma, „Imaginarni prijatelji“ stiže redovno od četvrtka 16. svibnja, a ulaznice je moguće kupiti na blagajnama kina ili online putem web stranica cinestarcinemas.hr.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.