Hrvatska poduzetnica Ivana Škrlec na svjetskoj pozornici RSVP-a
Nedavno je održano još jedno izdanje kongresa luksuznih događaja RSVP i to u Istanbulu, gdje je i domaća poduzetnica Ivana Škrlec predstavila svoj rad na ovoj cjenjenoj pozornici. U Istanbulu, gradu koji spaja kontinente, Ivana je pronašla i novu inspiraciju za projekte na kojima radi, te usvojila nove trendove i prakse u industriji evenata koji su predstavljeni na kongresu.
RSVP je rastuća, ekskluzivna zajednica profesionalca iz industrije vjenčanja i zabave. Istanbul je pružio savršenu kulisu za događaj usredotočen na temu “Povjerenje” – temelj svake trajne veze, u ovom slučaju poslovne.
Na kongresu se govorilo o etičkim dilemama do poticanja inkluzivnosti. Između ostalih predavača, ovaj se put istaknuo svojim predavanjem Eddie Zaratsian, koji je podijelio svoju kreativnu etiku, zagovarajući raznolikost u dizajnu kako bi potaknuo inovacije. S više od 30.000 prestižnih događaja u svom portfelju, sa sjedištem u Los Angelesu, njegov je dizajn tražen diljem svijeta i sinonim je za luksuzni stil. Beskompromisan Eddie organizira evente za brojne poznate osobe uključujući Kim Kardashian, Bradleyja Coopera, Lady Gagu i Stinga, kao i za brendove što su Hermes, Louboutin i Christian Dior. Eddie Zaratsian poznat je po sposobnosti transformacije bilo kojeg prostora u živo umjetničko djelo.
Sudjelovanje Ivane Škrlec na ovom prestižnom događaju nije bilo samo prilika za promociju i predstavljanje tvrtke Altera, već i za dublje povezivanje sa svjetski priznatim kolegama iz struke, poput Meltem Tepeler,Tonia Breissa, Johnnya Roxburgha, Nadie Duran i Eddiea Zaratsiana, s kojima je razmijenila ideje i iskustava.
Tematske zabave i dalje su najznačajniji trend event industrije. To su potvrdili i eventi u sklopu kongresa poput „Evil Eye“, živopisne proslave jednog od najpoznatijih simbola zaštite i sreće u Turskoj. Večer je bila mješavina tradicije i svečanosti, dok se posebno istaknuo event Grand Bizarre koji je imao zanimljive, potpuno različite scenografije u svakoj prostoriji vile na Bosporu, a zahvaljujući glumcima koji su se stopili s uzvanicima i zapravo kroz faktor iznenađenja zabavljali prisutne, stvorila se mistična atmosfera, između iluzije i stvarnosti. Cijeli kongres imao je zadatak da pokaže kako event industrija ne poznaje granice.
Rental tvrtka Altera djeluje u 12 zemalja svijeta, a nakon ovog kongresa počeli su pregovori o novim suradnjama. Ivanina prisutnost na ovom događaju dodala je još jednu dimenziju stručnosti iz njezinog područja djelovanja, u već bogatu paletu sudionika.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.