Kada pričamo o proizvodima za njegu kože, ne može se dovoljno naglasiti kako su čišćenje, krema za hidrataciju i proizvod sa zaštitnim faktorom tri osnovna i najvažnija koraka. Serumi, losioni i fluidi nadogradnja su rutine za njegu kože lica, biramo ih vrlo pažljivo i to prema potrebama naše kože.
A maske za lice? Maske su onaj level up u skincare proizvodima. Jednostavne su za nanošenje, zabavne za upotrebu, mogu ih koristiti svi, a osim što daju rezultate koji poboljšavaju cjelokupni izgled kože, korištenje maski za lice može biti i vrlo terapeutski. Kada imate 20 do 30 minuta slobodnog vremena u danu, iskoristite to vrijeme za sebe i ugodite si. To može biti bilo koja aktivnost koja vas opušta – gledanje omiljene serije, čitanje knjige, možda plesanje ili samo ispijanje omiljenog napitka u tišini. A kada u to „me time“ dodate i masku na lice, doživljaj će biti potpun jer ne samo da ćete opustiti um i duh, već će vas nagraditi i s prekrasnom kožom lica.
Tijekom godina, mnogima omiljena linija drogerijskih proizvoda s aktivnim sastojcima, Olival Professional, lansirala je mnogobrojne serume, kreme i fluide, no na njihovoj listi proizvoda nije se našla maska za lice. I to sve do jučer kada su na veselje brojnih korisnika predstavljene Hidro CICA maska za lice i Enzimska maska za lice.
Hidro CICA maska za lice neutralna je i vrlo hidratantna maska koja ovlažuje, umiruje i potiče obnavljanje kože. Namijenjena je svim tipovima kože, a posebno se preporučuje osjetljivoj jer riječ je o istinskoj hidratacijskoj bombi koja još i njeguje, umiruje i potiče obnavljanje kože. Idealna je i za dodatnu hidrataciju tijekom korištenja kiselina i retinoida. Zahvaljujući kompleksnoj formulaciji djeluje i kao „antidehidracijski štit“ budući da potiče nastanak esencijalnih lipida i proteina u hidrolipidnom sloju kože. Dugoročnom primjenom Hidro CICA maska pomaže pri jačanju otpornosti kože, odnosno barijerne funkcije koja je preduvjet za korištenje aktivnih sastojaka. Zanimljivo je da se može koristiti na više načina – kao petnaestominutni „reset“ kože, kao prekonoćni tretman, a može se uvesti i umjesto kreme, nakon seruma ili samostalno, nekoliko puta tjedno.
Enzimska maska za lice pruža nježnu eksfolijaciju i vraća glatkoću, sjaj i mekoću kože te je idealna alternativa klasičnim mehaničkim pilinzima ili kiselinama. Ova maska je doistaeksfolijant na bazi voćnih enzima koja u formulaciji sadrži papain i bromelain, prirodne enzime iz papaje i ananasa koji pomažu ukloniti odumrle stanice kože, a najbolje je to što je pogodna za gotovo sve tipove kože, uključujući i osjetljiviju. S obzirom na to da ne sadrži klasične kiseline za eksfolijaciju, pogodnija je alternativa za kožu sklonu iritacijama ili za uklapanje u rutinu s retinoidima i drugim jačim aktivnicama. Ova maska će nježno otopiti odumrle stanice, učiniti kožu glađom i svježijom, a može se koristiti do nekoliko puta tjedno. Preporuka je nanijeti ju na čistu i suhu kožu uvečer, ostaviti da djeluje 15 – 20 minuta i zatim isprati. Na otpornijoj koži za bolji učinak može se, dapače čak i preporučuje, ostaviti dulje ili i preko noći. U večerima kad se primjenjuje ova maska, ne preporučuje se nanositi retinoide i/ili kiseline, a kožu je tijekom dana kao i uvijek potrebno zaštititi SPF-om.
Bez obzira na to jeste li od onih koji rijetko uživaju u blagodatima maski za lice ili ste pravi skincare junkie, maske za lice pojačat će i potaknuti djelovanje drugih proizvoda, posebno onih s aktivnicama i približiti vas konačnom cilju, koji je svima nam isti – zdrava i njegovana koža lica.
Proizvodi su dostupni u svim drogerijama i na web shopu www.olival.hr
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.