Lauren Sanchez, zaručnica Jeffa Bezosa priprema velebno vjenčanje na koje će ona i njezin dragi pozvati “svakoga tko je netko” iz svijeta tehnologije, medija, mode i glazbe, a nakon raskošne proslave zaruka, 54-godišnja poduzetnica debitirala je na ovogodišnjoj Met Gali, i to u haljini koju joj je pomogla izabrati sama Anna Wintour. Lauren Sanchezna Met Gali blistala je u crnoj kreaciji sa zrcalnim detaljima posloženima u obliku apstraktnih cvjetova, koji su pratili temu večeri “Sleeping Beauties: Reawakening Fashion”.
Anna WintourJeffu Bezosu i Lauren Sanchez ponudila je pomoć oko priprema za Met Galu nakon što su prošle godine prvi put surađivali sa slavnom urednicom kad su snimali naslovnicu i modni editorijal za američko izdanje modne biblije Vogue.
Lauren Sanchez na Met Gali nosila je haljinu s potpisom Oscar de la Renta
Zaručnica drugog najbogatijeg muškarca na svijetu, koja je i sama uspješna poduzetnica, spretno je pozirala ispred stepenica muzeja Met u New Yorku odjevena u toaletu sa zanimljivim detaljima na donjem dijelu.
Raskošnu haljinu sa srcolikim izrezom na gornjem dijelu i širokom suknjom nosi potpis modne kuće Oscar de la Renta, poznate po svom elegantnom modnom izričaju.
Lauren Sanchez na Met Gali pozirala je sama, dok joj se na after-partyju pridružio i zaručnik Jeff Bezos, odjeven u crno odijelo i bijelu košulju.
Život Lauren Sanchez podigao se na novu razinu 2019.
Uspješna novinarka i poduzetnica ostvarila je svoj san o planetarnoj popularnosti kad je 2019. u javnost izašla vijest o njezinog vezi s muškarcem koji se godinama nalazio na prvom mjestu Forbesove liste najbogatijih muškaraca svijeta, samo nekoliko sati nakon što su Jeff i njegova supruga s kojom je u braku bio 25 godina objavili da se razvode.
Lauren Sanchez i Jeff Bezos zaručili su se ljetos, tijekom višetjednog odmora na Mediteranu na njegovoj superjahti, a sada svi s nestrpljenjem iščekuju njihovo vjenčanje koje će sigurno biti – spektakularno.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.