HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor

Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.

Femina.hr

Zora Bjelousov

Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale. 

Femina.hr

Danijela Arbutina

Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka. 

Femina.hr

Marko Raspor Zora Bjelousov

Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe – “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi. 

Femina.hr

Marko Raspor

U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”

Femina.hr

Maja Tomljanovic

Fotografije teama Femina.hr potpisuje Duška Stepanov. Foto-session odrađen je u prekrasnom prostoru Modul concept storea u Zagrebu. Modul d.o.o. moderna je hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora. 


druge vijesti

jana nails

Želiš trenutačni glam efekt? Ovo su proizvodi koji će te osvojiti na prvi pogled

Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.

Beauty News

05 prosinca 2025

dario vitale

Zašto je Dario Vitale napustio Versace? Sve što trebate znati o najkraćem mandatu u povijesti modnog brenda

U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.

Modne vijesti

05 prosinca 2025