Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor.
Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Svojim je primjerom unutar svih ovih godina, Femina.hr utrla put svim kasnijim digitalnim projektima i lifestyle portalima, koji su joj suštinski vrlo slični, samo imaju nešto drugačije varijacije u prezentaciji sadržaja.
Zora Bjelousov
Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenija, modernija i elegantnija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Maja je uvijek s Feminom surađivala na svim projektima koji iziskuju visoku estetičnost, kreirajući nježne i ženstvene, ali vrlo prepoznatljive i karakterne vizuale.
Danijela Arbutina
Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice. Od Globusa, preko Mile i Cosmopolitana, Danijelina je karijera vrlo bogata i dinamična, a u nju je uspješno uklopila i svoje prisustvo na društvenim mrežama poput Instagrama i TikToka.
Marko Raspor Zora Bjelousov
Glavna urednica, Zora Bjelousov ističe – “Osvježene estetike, ali s prepoznatljivim layoutom na zaslonima, Femina.hr kreće u svoju “Novu eru” – za nove generacije žena, ali, naravno, ostajući vjerna i svojoj stalnoj publici koja je kroz ovih 15 godina neprestano rasla. Od web stranice koju je na početku čitalo tek par stotina ljudi, Femina je postala prepoznatljiva oaza ljepote, ženstvenosti i dobrih vibracija, koju danas čita preko 100.000 ljudi.
Marko Raspor
U životu portala svakodnevno sudjeluju i čitateljice, kroz svoje komentare, a u bazi ih ima registriranih preko 40.000. Femina.hr živo i dinamično vodi svoje društvene mreže, pazeći na estetiku, sadržaj i profinjenost te na Facebooku broji preko 61.700 pratitelja, a na Instagramu 23.800.”
Maja Tomljanovic
Fotografije teama Femina.hr potpisuje Duška Stepanov. Foto-session odrađen je u prekrasnom prostoru Modul concept storea u Zagrebu. Modul d.o.o. moderna je hrvatska tvrtka specijalizirana za proizvodnju tapeciranog namještaja, usmjerena na projektna opremanja ugostiteljskih i hotelskih objekata, privatnih domova i uredskih prostora.
Poznati chefovi Ivana Bekavac i Mario Mandarićem udružili su se s Xiaomijem, koji je u povodu svog 15. rođendana u travnju pripremio nezaboravnu proslavu za sve svoje obožavatelje.
Modeli Kerrie i Ella donose prozračnu estetiku sezone, spajajući lagane tkanine s odvažnim detaljima, dok istovremeno dijele svoju ljubav prema prirodi, modi i brizi o sebi.
Gotovo trećina građana Hrvatske koristi dodatke prehrani, a najviše ih uzimaju – djeca. Upravo je ta tema bila u središtu predstavljanja novog izdanja informativno-edukativne kampanje Safe2Eat, koja potrošačima približava teme sigurnosti hrane i potiče ih da kritički promišljaju o onome što jedu. Kampanju već petu godinu provodi Europska agencija za sigurnost hrane (EFSA) u suradnji s nacionalnim tijelima, a u Hrvatskoj je to Hrvatska agencija za poljoprivredu i hranu (HAPIH).
Ponekad najljepši trenuci opuštanja ne zahtijevaju odlazak u luksuzni wellness centar – sve što vam treba je prava atmosfera, nekoliko jednostavnih koraka i pametni uređaji koji vam omogućuju više vremena za sebe.
Ovo je jedinstvena prilika za sve ljubitelje make-upa, profesionalce i entuzijaste, koji žele poboljšati svoje vještine i otkriti tajne iza Sasha Nikolina lookova koji su postali sinonim za moderni, elegantni stil.
Prestižna nagrada EHMA uručena generalnom direktoru zagrebačke Esplanade predstavlja krunu njegove impresivne karijere te veliku čast hotelu Esplanade. U godini kada Esplanade obilježava 100 godina postojanja, ova nagrada dodatno potvrđuje status kultne institucije i uspjeh u poslovanju.
Maja Šuput oduševila obožavatelje kupaćim kostimom žute boje s 3D cvjetovima, koji je dizajnirala Magda Butrym, dok uživa u obiteljskom odmoru u Dubaiju.