Sandro i Lunar predstavljaju tri nove umjetničke šalice za Barcaffè
Kolekcija šalica koju su Sandro i Lunar napravili za Barcaffè prošle godine postigla je veliki uspjeh i osvojila srca ljubitelja kave diljem regije. Inspirirani uspjehom, u Barcaffèu odlučili su otići korak dalje i predstaviti tri nove šalice koje će dodatno oplemeniti postojeću Artist Edition kolekciju.
Prošle godine Barcaffè Atlantic Grupe udružio je snage s umjetnicima Sandrom Slavnićem i Slavenom Kosanovićem – Lunarom, kako bi napravili nešto posebno za ljubitelje kave. Umjetnici su kreirali šalice za kavu koje su namijenjene ispijanju espressa, turske kave ili kave u kapsulama. Svaka šalica ističe se jedinstvenim dizajnom i ukrašena je originalnim ilustracijama i motivacijskim citatima.
Prošlogodišnja kolekcija nazvana Artist Edition naišla je na odličan odaziv ljubitelja kave diljem regije. Izvanredan uspjeh kolekcije potaknuo je Barcaffè da i ove godine razveseli ljubitelje kave i umjetnosti, predstavljajući tri nove kreacije koje savršeno upotpunjuju već postojeću kolekciju od devet šalica.
Tri nove šalice namijenjene su ispijanju turske kave, a ukrašene su motivom mačaka, zaštitnim znakom prve po redu Barcaffè Artist Edition kolekcije umjetničkih šalica. Sandro Slavnić i Slaven Kosanović, kreativci koji stoje iza kolekcije izrazili su svoje oduševljenje nastavkom suradnje s Barcaffèom. Izjavili su: „Naš je cilj bio stvoriti šalice koje će razveseliti ljubitelje kave i istovremeno unijeti umjetnost i pozitivu u njihovu svakodnevicu. Ponosni smo na rezultat i drago nam je što smo zaokružili cijelu ovu uspješnu priču s novim šalicama.“
Direktorica marketinga Barcaffèa, Tihana Vujčić istaknula je kako su presretni što su ponovno udružili snage sa Sandrom i Lunarom „Nove šalice odražavaju našu posvećenost umjetnosti, kvaliteti i vrhunskom iskustvu ispijanja kave koje želimo pružiti našim kupcima. Ova kolekcija je plod zajedničke strasti i kreativnosti, i drago nam je što su ljubitelji kave prepoznali njen jedinstveni duh.“ Šalice su dostupne tijekom svibnja i lipnja u odabranim prodavaonicama Konzuma, Plodina, Spara, KTC-a i Kauflanda, kao i u Barcaffè internetskoj trgovini www.Barcaffè .hr. Ne propustite priliku da upotpunite svoju Artist Edition kolekciju i uživate u šalici koja će vas inspirirati svaki dan.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.