Prada moment: U ružičastoj haljini Scarlett Johansson ukrala show u Cannesu
U društvu slavnih kolega odjevenih u crne smokinge, Scarlett Johansson blistala je u ružičastom satenu.
24 svibnja 2023
PROFIMEDIA
24 svibnja 202312:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Scarlett Johansson rijetko nosi ružičasto, no nakon ovako bombastičnog pojavljivanja u Cannesu, mislimo da bi trebala razmotriti tu odluku.
Scarlett Johansson ukrala show u glamuroznoj ružičastoj toaleti
Čim se 38-godišnjaScarlett Johanssonpojavila na crvenom tepihu filmskog festivala u Cannesu sve su kamere bile uperene u nju. Za premijeru filma“Asteroid City” Scarlett Johansson odjenula je očaravajuću haljinu od satena, zanimljivog kroja, u kojoj je izgledala poput filmske dive zlatnog doba Hollywooda.
Predivna ružičasto-bijela haljina izgledala je posebno efektno dok se Scarlett Johansson fotografirala s kolegama iz filma, koji su bili odjeveni u elegantne crne smokinge.
Scarlett Johansson s kolegamaPROFIMEDIA
Scarlett Johansson kao moderna Marilyn Monroe
Zbog ružičaste haljine među muškarcima u crnim smokinzima, Scarlett Johansson u Cannesu je izgledala poput moderne Marilyn Monroe iz kultne scene filma “Muškarci više vole plavuše”.
Stilistica Kate Young atraktivnu toaletu upotpunila je srebrnim salonkama i efektnim naušnicama s motivom sunca. Uz ružičastu haljinuScarlett Johansson nosila je žarkocrveni ruž i lagano valovitu, zaglađenu frizuru, koja je izgledala odlično u spoju s glamuroznim okruženjem bajkovite francuske rivijere.
Blistala je u haljini s potpisom PradaPROFIMEDIA
Prada moment za filmsku zvijezdu Scarlett Johansson
Majka dvoje djece, Scarlett Johansson, za crveni je tepih imala priliku uskočiti u svoje “glamurozno izdanje” i pretvoriti se u divu, zahvaljujući modnoj kućiPrada, s kojom već godinama surađuje. Scarlett je na crveni tepih dopratio suprug Colin Jost.
Film Wesa Andersona okupio je same zvijezde
U filmu “Asteroid City”, uz Scarlett Johansson glume brojna slavna lica. Tom Hanks, Margot Robbie, Maya Hawke, Adrien Brody i Edward Norton samo su dio glumačke ekipe filma koji je oduševio publiku na ovogodišnjem filmskom festivalu u Cannesu.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.