Život poduzetnice Lauren Sanchez bio je glamurozan i prije no što se u nju zaljubio jedan od najbogatijih muškaraca svijeta, no otkako je uplovila u vezu s osnivačem Amazona, razina luksuza popela se na bajkovitu razinu. Zaručnica Jeffa Bezosa nije dobila samo pozivnicu za ultimativni modni event koji se jednom godišnje održava u slavnom njujorškom muzeju Metropolitan Museum of Art, a na koji mnoge slavne osobe nikad nisu pozvane, već i ultimativno iskustvo koje će joj pružiti čelična lady svijeta mode – Anna Wintour. Naime, Lauren Sanchez na Met gali zablistat će uz pomoć Anne Wintour, a slavnim stepenicama s crvenim tepihom prošetat će ruku pod ruku sa svojim zaručnikom.
Lauren Sanchez na Met gali pojavit će se u haljini koju će za nju odabrati Anna Wintour
54-godišnja Lauren Sanchez, koja je bila milijunašica i prije no što je upoznala Jeffa Bezosa, bit će, kako se čini, zvijezda gale 6. svibnja 2024.
Prema riječima modne novinarke Amy O’Dell, glavna urednica Voguea odredit će što će Lauren Sánchez odjenuti za pojavljivanje na gali na kojoj se svake godine pojavljuju samo oni koje Anna Wintoursmatra bitnima.
“Anna Wintour osobno pomaže Lauren Sánchezu pri odabiru haljine” izjavila je i dodala da je Anna “birala između kreacija Oscara de la Rente i još dva dizajnera.”
Anna Wintour i Lauren Sanchez već su surađivale
Ova vijest neke je iznenadila no ne i modne znalce koji znaju da su se Lauren Sanchez i Jeff Bezos nedavno pojavili na naslovnici modne biblije Vogue, kada su po prvi put surađivali s legendarnom Annom.
Tada je, navodno, slavna urednica ponudila svoju pomoć oko izbora haljine za Met galu, a šuška se da će bivšoj novinarki koja ima vlastiti biznis za fotoreportaže iz helikoptera, biti savjetnik i na nadolazećem vjenčanju za Jeffa Bezosa.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.