Lansiran Izlog ideja, novi specijalizirani online magazin koji promiče održivost i zelenu gradnju
Svjež uvid u inovativne eko materijale, savjeti struke oko uređenja interijera i projektiranja samo su dio onoga što ćete pronaći u Izlogu ideja. U prvom intervjuu razgovaramo s arhitektom Markom Dabrovićem (3LHD) o gorućoj temi - dekarbonizaciji u građevinskom sektoru.
Hrvatska medijska scena od danas je bogatija za novi specijalizirani online magazin naziva Izlog ideja. Ovoj web destinaciji u fokusu je promicanje održivosti i zelene gradnje s naglaskom na predstavljanje novih, inovativnih eko materijala, autorskih reportaža s obzirom na trendove i aktualnosti iz spomenute domene, kao i savjeta te razgovora sa strukom.
„U sklopu online magazina Izlog ideja cilj nam je osigurati sadržaj koji reflektira naše osobne interese, aspiracije, opsesije, izazove i potrebe iz domene dizajna, projektiranja i gradnje s naglaskom na održivost. Izlog ideja zamislili smo kao platformu gdje ćete se prije svega moći educirati, ali i doći po dozu inspiracije, doznati korisne informacije na jednom mjestu, kako se okrenuti održivom stanovanju i gradnji, kao i originalna rješenja kada je riječ o uređenju interijera.“ ističe Sanja Petrović, glavna urednica Izloga ideja.
U uvodnom intervjuu gostuje arhitekt Marko Dabrović iz 3LHD studija koji govori zašto bi se građevinska industrija kao najveći generator emisija CO2, trebala prilagoditi novoj stvarnosti te postati zelenija, održivija i zdravija.
Iza Izloga ideja stoji hrvatska tvrtka Iverpan, koja u svojoj ponudi prednost daje održivim materijalima. Tvrtka više od tri desetljeća posluje s ciljem stvaranja ugodnih mjesta za život, bilo da govorimo o privatnim ili poslovnim prostorima koji će istovremeno imati pozitivni zdravstveni i ekološki utjecaj na čovjeka i okoliš. Online magazin Izlog ideja dogodio se kao logična ekstenzija nakon otvaranja istoimenog showrooma u centru Zagreba, te kao nastavak širenja cjelokupne ideje informiranja, educiranja, inspiriranja i širenja zajednice. Posjetite nas na https://izlogideja.hr/ i među prvima doznajte što sve nudi virtualni Izlog ideja.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.