Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.
Novi supermarket u Korenici, na adresi Vranovača 80, prostire se na 2.000 m2 moderno uređenog prostora opremljenog vrhunskom opremom najviših trgovačkih standarda. Bogata ponuda poznatih brendova i široki asortiman robnih marki kupcima nudi veliki izbor i povoljne cijene. Za svakodnevnu kupovinu na raspolaganju su svježi odjeli mesnice, zelene tržnice, samoposlužna pekara s dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima, te gastro odjel s ponudom jednostavnih toplih jela. Veliki izbor kvalitetnih suhomesnatih delikatesa i sireva opravdava Best Buy medalju koju Plodine nose za najbolji odjel delikatesa.
Važno je napomenuti kako je ovim projektom zaposleno 30-ak djelatnika iz Korenice i okolice, a cijelom je kraju sada dostupna raznovrsna ponuda prehrane i neprehrambenih proizvoda, najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Povodom otvorenja novog supermarketa za kupce je pripremljen prigodan program uz razne degustacije, besplatan roštilj i osvježavajuća pića, a na kolu sreće osvajale su se i vrijedne nagrade.
Plodine su povodom otvorenja novog supermarketa u Korenici donirale 1.300 eura OŠ „Dr. Franjo Tuđman“ i 1.300 eura OŠ „Plitvička Jezera“.
Radno vrijeme Plodina Korenica je od ponedjeljka do subote 7:00 – 21:00, te radnim nedjeljama od 7:00 – 21:00 sati. Nedjelja 21.04. bit će radna. Za ostale nedjelje i radno vrijeme supermarketa više informacija dostupno je na plodine.hr/supermarketi
U zagrebačkoj CineStar Areni IMAX® održana je dugo očekivana ekskluzivna premijera najspektakularnijeg akcijskog filma godine – „Nemoguća misija: Konačna odmazda”.
Postoje mirisi koji ne nestaju lako. Oni koji se uvuku u vlakna, ostanu skrivani unutar slojeva omiljene majice, sportske odjeće, ručnika ili posteljine. Prividno nestanu, ali se uvijek iznova vraćaju. No sada postoji rješenje koje ne prikriva – nego djeluje dubinski i beskompromisno. Rješenje koje miris svježine pretvara u trajno iskustvo: Sanytol sredstvo za dezinfekciju rublja.
Živimo u vremenu nevjerojatnih tehnoloških pomaka u kojemu su usluge, za koje smo nekad morali satima čekati, sada dostupne jednim dodirom ekrana pametnog telefona. Uz razne streaming servise i društvene mreže mobiteli su postali centri zabave, ali i nezaobilazni alati za fotografiranje, navigaciju, video sastanke i uredske aplikacije. No, kvaliteta uređaja i dostupnih aplikacija nije dovoljna - pouzdana mobilna mreža temelj je koji zaokružuje priču i korisnicima omogućuje najbolji doživljaj.
Na ekskluzivnom događaju koji je organizirao HELLO! magazin u impresivnom prostoru Laube, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnim tematskim kutcima koje su pripremili partneri večeri. Svaki kutak bio je pažljivo osmišljen kako bi pružio jedinstveno iskustvo, od luksuznih mirisa do najnovijih automobilskih inovacija.
Coca-Cola ponovno pokreće kampanju „Podijeli Coca-Colu“, ovaj put s još većim naglaskom na dijeljenje i personalizaciju, donoseći novoj generaciji svježa i inovativna iskustva brenda. Kampanja je prvi put predstavljena 2011. godine kao prvi primjer personalizacije te vrste u industriji, omogućivši vam da umjesto logotipa na boci Coca-Cole pronađete vlastito ime.
U elegantnom ambijentu hotela DoubleTree by Hilton održava se Lash & Brow Business Conference, događaj koji donosi više od trendova – donosi priču, zajednicu i snagu znanja. Uspjeh je uvijek rezultat ulaganja u vještina, znanja i networking, a beauty segment koji se neprestano razvija uvijek je atraktivan i zanimljiv!
Samo sedam žena na svijetu smije nositi bijelo u prisutnosti pape, prema tradiciji koja se na talijanskom zove "il privilegio del bianco", odnosno "privilegij bijele boje"