Najljepše haljine ovog proljeća dolaze iz radionice Diane Viljevac
Dolaskom proljeća i toplih sunčanih dana, baš kao i priroda, mijenja se i naša garderoba, a želja za osvježenjem garderobnog ormara ide ukorak s brojnim svečanim prigodama, ali i neobaveznim druženjima kojih smo itekako željni nakon duge hladne zime koju uglavnom provedemo u toplini doma.
Diana Viljevac, dizajnerica bez čijih haljina žene više ne mogu zamisliti važne prigode, i za ovu toplu sezonu pripremila je kolekciju koja plijeni pažnju svojom kreativnošću, ali i vrhunskom izvedbom.
U elegantnoj minimalističkoj proljetnoj kolekciji dizajnerice poznate po izrazito ženstvenim kreacijama tako možete pronaći lepršave haljine od mnogima omiljene ljetne tkanine – viskoze, osvježene ženstvenim, nježnim koloritom i dizajnom koji odiše prepoznatljivim potpisom, a istovremeno je potpuno drugačiji od svih haljina iz prošlih kolekcija. Neke od haljina osvježene su samo senzualnim prorezima pa i u tamnim bojama postižu dinamičan izgled, dok je dio kolekcije prožet jednostavnom elegancijom dodatno naglašen naborima i formom koja naglašava figuru. Zaokret se događa kroz modele jednostavnih silueta ali dinamičnih boja, a riječ je uglavnom o dugim haljinama, savršenima za ljetna vjenčanja. Ipak, kolekcijom dominiraju midi haljine, a složit ćete se da je upravo midi idealna dužine za sve dnevne i večernje prigode.
Vrhunac ove divne kolekcije su haljine s ručno izrađenim ukrasima, besprijekorno odrađenog dizajna kako bi se istaknula ženstvenost i detaljima koji svakoj dami koja je odjene daje specifičan modni identitet.
Kod odabira boja, Viljevac ostaje vjerna monokromatskoj harmoniji po kojoj je i prepoznatljiva, budući da vjeruje da takav pristup ženama daje mogućnost vrlo malim intervencijama u vidu modnih dodataka pretvoriti kreaciju iz nevjerojatno elegantne u onu koja je nosiva u svakodnevnim prilikama. Posebno mjesto u kolekciji zasigurno zauzimaju i statement modeli, koji uz suptilnu pomoć ručno rađenih detalja, haljine pretvaraju u mala umjetnička djela. I u proljetno/ljetnoj kolekciji Dijane Viljevac, korištena je mnogima omiljena čipka te dodaci od romantičnog tila i jedno posebno iznenađenje – mini haljina podcrtana vintage notama, a oplemenjena raskošnim cvjetnim uzorkom.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
Meri Goldašić ponovno je zapalila društvene mreže – ovoga puta zahvaljujući ljetnom izdanju koje savršeno spaja glamur i prizemljeni šarm dalmatinske obale. Jedna od najpoznatijih i najtraženijih domaćih influencerica trenutačno uživa u Dalmaciji, a njezin novi izgled postao je glavna tema interneta.