Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih vedrih kolekcija dolazi s potpisom hrvatske dizajnerice Ive Tuđe. Njezina kolekcija torbi naziva “Into the Blue” savršen je spoj svakodnevne funkcionalnosti i svevremenske elegancije, osmišljena u vedrom, proljetnom koloritu koji lako nadopunjuje svaki stilski look. Od iskričave tirkizne, preko klasične “kroko” crne pa sve do bijele posute šarenim “spray” uzorkom, izbora ne manjka i za najzahtjevnije zaljubljenice u modne dodatke.
“Kolekcija je nastajala spontano, razigrano, bez velikih kalkulacija. Dopustila sam trenutku inspiracije da me ponese, a rezultat su torbe koje odražavaju užitak stvaranja. Prvenstveno su ženstvene, ali zaokružene zrelošću koja se očitava u odabiru formi i materijala”, ispričala nam je dizajnerica Iva Tuđa. A na pitanje kakvu je ženu zamišljala da nosi njen dizajn, kaže ”Ta žena može biti bilo tko. Voljela bih da odabir moje torbe bude baš kao i najbolje stvari u životu – stvar trenutka, spontan i neopterećen”.
Nakon višegodišnjeg izbivanja s modne scene, Iva priznaje kako je vrijeme provedeno na drugim projektima van modne industrije bilo kreativno produktivno pa su tako ideje skupljene u tom razdoblju napokon dobile formu u obliku ove kolekcije. Modeli Ivinih torba dolaze u pet oblika koji variraju od praktične tote torbe i neodoljivo šarmantnog bucket baga pa sve do za clutch torbe, spremne za večernji izlazak. Svi modeli ručno su rađeni od najkvalitetnije teleće kože koja uz pravilnu njegu može trajati zaista vječno.
Više informacija potražite na službenom Instagram i Facebook profilu brenda.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
Ako ste ovog ljeta pomislili da ste već vidjeli sve kad je riječ o trendovima – razmislite ponovno. Jer jedna stvar u posljednjih tjedan dana nezaustavljivo dominira modnim feedovima: ružičaste kožne tenisice koje su u trenu osvojile i ulice i društvene mreže.
Novo istraživanje otkrilo je da se među 10 najzdravijih namirnica ne nalazi niti jedno voće. Najbolje rangirano voće je limun koji je zauzeo tek 28. mjesto.