Douglas parfumerije poznate su kao jedinstvena beauty destinacija gdje se shopping pretvara u posebno iskustvo i sinonim su za vrhunsku kvalitetu i stručnost u svijetu ljepote. Novo poglavlje Douglas beauty priče otvoreno je ekskluzivnim eventom u Douglas parfumeriji u City Centeru One West na kojem je predstavljena jedinstvena usluga Make Up School by Douglas.
Make Up School projekt započeo je prije 7 godina u Italiji, a na eventu je prisustvovao i izvršni direktor za SE regiju, gospodin Fabio Pampani, koji je jedan od glavnih aktera ove beauty priče.
„Unatoč izazovima, uspjeh Make Up School-a prešao je granice i kroz godine se proširio na više tržišta. Danas, s ponosom pozdravljamo Douglas Hrvatsku kao najnovijeg člana ove izvanredne priče. Godine su pokazale da imamo razloga vjerovati u ovaj projekt, a uvjereni smo da će i u Hrvatskoj ostvariti svoj puni potencijal.“ istaknuo je u svom pozdravnom govoru gospodin Pampani.
Usluga Make Up School by Douglas uključuje cjelokupni proces njege lica i nanošenja šminke, počevši od skidanja postojeće šminke, nanošenja skincare proizvoda koji služe kao baza za make up, te kreiranja zamišljenog make up looka. Poseban doživljaj je u tome što korisnice usluge same odrađuju sve korake, uz podršku i savjete profesionalnih vizažista i uz odgovarajuću individualnu edukaciju. Kroz Make Up School Douglas parfumerije će uspostaviti izravnu vezu s kupcima i stvoriti još jedno posebno beauty iskustvo.
Ivan Milić
Na predstavljanju Make Up School beauty usluge okupili su se brojni uzvanici iz medija i poznati influenceri poput Anamarie Raić, Ivana Milića, Klaudije Kelemović, Josipe Brač, Katarine Perković, Ivane Vukušić, Martine Stjepanović i drugi.
Izvršna direktorica Douglas Adriatic Cluster, Adrijana Bokan ponosno je izjavila:
„Sretna sam i ponosna što vam imam priliku predstaviti ovaj poseban inovativni projekt, osmišljen za sve ljubitelje ljepote kako bi vam omogućio da zavladate svijetom šminke na potpuno novi način. Douglas je poznat po svom luksuznom doživljaju parfumerije koji se temelji na našem višegodišnjem iskustvu, predanosti i neprestanoj želji za učenjem i napretkom. Tako je i ovaj projekt zamišljen kao jedinstvena priča, odnosno usluga koja je stvorena s ciljem da vam omogući da naučite kako kreirati različite make up lookove putem učenja različitih tehnika šminkanja.“
Od 8.4. u svim Douglas parfumerijama možete se informirati o ovoj ekskluzivnoj beauty usluzi. Naučite tehnike i otkrijte tajne šminkanja s najpoznatijim brendovima iz svijeta ljepote!
Kupite i rezervirajte svoj termin u Douglas parfumeriji i uz naše stručnjake za ljepotu zakoračite u neograničeni svijet make up-a!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.