Nova limitirana kolekcija brenda Lilith by Katarina Baban u suradnji s Petrom Kurtelom – glumice osim na daskama koje život znače, oduševile i na modnom polju
Glumačke kolegice, dugogodišnje prijateljice i od nedavno modne suradnice – Katarinu Baban i Petru Kurtelu proteklih dana spojila je jedinstvena zajednička suradnja koja je iznjedrila novu, limitiranu kolekciju za modni brend Lilith by Katarina Baban, no ovoga puta i s potpisom Petre Kurtele.
Kako je došlo do ovog modnog spoja, pojasnila je Katarina, vlasnica modnog brenda Lilith by Katarina Baban: „Petra je već par godina jedna od glumica koje redovito nose Lilith. Ima predivan, unikatni stil koji spaja ženstvenost i urbanost s dozom zaigranosti. Baš zbog toga se prošle godine rodila ideja kako bismo zajedno mogle napraviti mini kolekciju. Dovoljno dugo se poznajemo i privatno i poslovno te prepoznaje estetiku i smjernice branda što mi je bilo važno ukoliko ćemo skupa dizajnirati. S druge strane, njezin stil se u nekim segmentima razlikuje od Lilith brenda gdje je naglasak na romantici pa je iskorak iz komfort zone bio obostran. Ona se morala više približiti brandu kao i mi njoj i njezinom stilu. Što bi se reklo- našle smo se na pola puta.“
U novoj kolekciji mogu se pronaći uske šljokičave haljine, haljine otvorenih leđa, korzetirane haljine od brokata u dvije nijanse te mini haljine dubokog izreza za one najodvažnije. Cijela modna priča nešto je novo za brand i veliki iskorak, posebice kada se u priču doda i veliko ime u svijetu modne fotografije – Senja Vild, čije se istančano oko za estetiku savršeno uklopilo u cijelu priču. Ljubav prema modi veže tri naizgled potpuno različite žene, koje su ovoga puta svoje vizije savršeno pretočile u novu modnu kolekciju u kojoj će mnogi uživati.
„Kada mi je Katarina predložila da napravim mini kolekciju u suradnji s njezinim brendom, bila sam presretna, jer mi je dana prilika da stvorim haljine koje već neko vrijeme žive u mojoj glavi i koje i sama želim nositi. Cijeli proces je bio i više nego ugodan, jer Kate i ja očito dobro “klikamo” ne samo u glumi, nego i u drugim kreativnim poslovima. Trebale smo proći mnogo koraka, ali smo se putem dobro zabavljale i nadopunjavale. Bilo mi je važno uklopiti modele u Lilith brend, učiniti ih nosivim i laskavim za različite figure, a pritom dati svoj pečat u cijeloj priči. Najveća mi je nagrada to što smo i Katarina i ja prezadovoljne rezultatom!“ – otkrila je Petra Kurtela kojoj ovaj vid suradnje nije stran jer su upravo dizajn i umjetnost bili njena prva ljubav, obzirom da je i pohađala Školu primijenjene umjetnosti i dizajna i to baš na tekstilom odjelu te je također i studirala i stekla odlično predznanje i na Tekstilno tehnološkom fakultetu.
Nova mini kolekcija sastoji se od šest modela koji mogu biti savršeni izbor za razne prigode, od zavodljivih party haljina do onih vječnih komada koji će uvijek izgledati dobro te neće dugo čekati u ormaru da se obuku. Modne suradnje nisu novost na modnoj sceni, a upravo kolaboracija dviju glumica pokazala je uspješnost u naumu i iznjedrila jedinstvene modne komade koji će oduševiti sve ljubiteljice mode.
Kolekcija će biti dostupna na Lilith webshopu te u showroomu.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.