U utorak 26. ožujka na dm beauty breaku, dm-ovom tradicionalnom beauty događanju, predstavljeni su brojni noviteti i trendovi iz svijeta ljepote. Na do sada najvećoj dm-ovoj proslavi ljepote, gosti su imali priliku isprobati nove proizvode te uživati u iznenađenjima koja su za njih pripremili dm i partneri.
dm beauty break ove je godine inspiraciju pronašao u raskoši tekstura i boja neukroćene prirode. U prirodnu temu savršeno su se uklopili proizvodi korejske kozmetike brenda beauty of joseon, koji su odnedavno dostupni u prodavaonicama dm-a i dm online shopu, a koji kombiniraju tradicionalnu korejsku holističku medicinu s biljnim sastojcima.
Ivan Milić
Snagu prirode pretočenu u skincare proizvode predstavio je brend Hvaroma, čiji su proizvodi temeljeni na cvjetovima smilja, zaštitnom znaku otoka Hvara, a posebno je mjesto zauzela i dm-ova vlastita marka alverde, koja je već 35 godina sinonim za prirodnu kozmetiku.
Edina Pršić Babić
„Raduje nas što nam je dugogodišnja suradnja s partnerima omogućila da na četvrtom dm beauty breaku predstavimo nove proizvode i vrhunske brendove koji će obilježiti razdoblje pred nama. Još jednom smo potvrdili da, bez obzira na to govorimo li o skincareu, make-upu ili proizvodima za njegu i oblikovanje kose, uz dm kupci uvijek mogu računati na kvalitetu dostupnu svima. Izrazito smo ponosni što se upravo u tome ističu proizvodi dm marke alverde i Balea, koji su već niz godina omiljeni brojnim kupcima“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Lucija Lugomer
U dm beauty breaku po prvi su put uživali i kupci koji su doznali koje ih novosti očekuju u prodavaonicama dm-a i dm online shopu te koji će trendovi obilježiti proljetnu i ljetnu sezonu. One mlađe među njima oduševila je nova linija Olival Routeen, posebno prilagođena koži tinejdžera i mladih, a isprobali su i proizvode brendova za njegu kože Byphasse, Equilibra, Melem i SKIN1004. Ljubiteljicama dekorativne kozmetike posebno su se svidjele nove tekuće konture i rumenila brenda Aura, dok su svi gosti rado isprobali i dodatke prehrani gaia naturelle, sokove Pulse Shake, proizvode za oralnu higijenu BlanX te proizvode za oblikovanje i stiliziranje kose Remington.
dm je pripremio brojna iznenađenja, pa su se tako gosti mogli opustiti uz zvučnu kupku s gongovima koja potiče energetsko uravnoteženje te upoznati drevnu umjetničku praksu točkanje mandale koja simbolizira harmoniju sa svemirom.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.