Ove jeseni svi će nositi samo ove boje na noktima – pitanje je hoćeš li i ti?
Jesen je stigla u svom najljepšem ruhu, a s njom i nova modna i beauty pravila koja nas vode kroz tople tonove, raskošne teksture i trenutke u kojima se stil pretače u umjetnost. Ove sezone jedan brend ponovno diktira trendove i podiže ljestvicu visoko – Jana Nails predstavlja kolekciju Lost in Venice #fall2025, inspiriranu najromantičnijim gradom svijeta. Venecija, sa svojim kanalima koji zrcale svjetlost zalaska sunca, s mostovima koji spajaju snove i s uličicama koje skrivaju tajne, pretvorena je u kolekciju trajnih lakova za nokte koja donosi baš sve ono što jesen čini očaravajućom.
Jesen je stigla u svom najljepšem izdanju, a s njom i nova pravila ljepote koja donose toplinu, raskoš i osjećaj intime u svakoj nijansi. U trenutku kada se svjetlost povlači ranije, kada se gradovi oblače u boje bakra i karamele, kada postajemo skloniji introspekciji i traženju malih rituala koji nas griju, na scenu stupa kolekcija koja nosi ime izgubljeno u Veneciji.
Jana Nails, brend koji je iz vizije i upornosti Jane Dužanec izrastao u međunarodno carstvo ljepote, predstavio je svoju novu jesensku kolekciju trajnih lakova za nokte Lost in Venice, inspiriranu gradom koji oduvijek budi čežnju, romantiku i osjećaj da se u njegovim uskim uličicama može izgubiti svatko tko želi pronaći sebe.
Ova kolekcija nije samo niz nijansi, već priča ispričana bojama koje oponašaju igru svjetla na vodi, odraze mostova i tajne susrete skrivene iza renesansnih fasada. Boje su tople, duboke i zavodljive, oblikovane tako da prate svaki jesenski trenutak, od mirnog jutra uz kavu do večernjeg izlaska kada želite da pogled zastane na vašim rukama.
Lost in Venice donosi dvije priče, dva svijeta, dva raspoloženja koja se nadopunjuju i međusobno stapaju poput odsjaja svjetiljki na površini kanala.
Prvi svijet nosi ime Tra le Calli i vodi vas u labirint venecijanskih prolaza, onih uskih puteljaka gdje se svjetlo i sjena neprestano izmjenjuju i gdje svaki korak otvara novu priču. Nijanse su tu neutralne i tople, nježne nude varijacije koje odišu diskretnim samopouzdanjem, bogata čokoladno-tamna koja svojom snagom oduzima dah, efekt krzna koji u sebi skriva dašak animalnog karaktera, te oker žuta s podtonom vintage zlata koja podsjeća na raskošne interijere i blještave salone u kojima su se nekada odvijali venecijanski balovi.
Svaka boja nosi vlastitu osobnost, a zajedno stvaraju paletu koja je istodobno svestrana i luksuzna, idealna za one koji u svojim svakodnevnim trenucima žele osjećaj misterija i sofisticiranosti.
Drugi svijet otvara se kroz Tra le Acque, kolekciju nijansi koje odišu romantikom i nježnošću, poput odsjaja zalaska na mirnoj vodi dok gondola klizi u tišini. U tim se bojama skriva profinjena elegancija diskretnih nude tonova, razigrana magnetičnost cat eye efekata koji hvataju svjetlost pri svakom pokretu, nježna i minimalistička puderasto-roza koja u sebi nosi tihu snagu, ali i duboka prljavo-ljubičasta koja savršeno opisuje jesensku melankoliju i toplinu.
Svaka nijansa u sebi ima onu notu nedorečenosti, onu igru svjetlosti i sjene koja ostavlja prostor za interpretaciju, baš poput Venecije same.
Lost in Venice kolekcija donosi više od boja – donosi atmosferu, osjećaj da u svakodnevnim ritualima možete pronaći djelić Venecije i pretvoriti ga u vlastiti trenutak luksuza. Jana Nails i ovaj put pokazuje zašto je postao bezvremenski beauty favorit, jer svaka nova kolekcija nije samo proizvod, već iskustvo.
Brend koji je odavno osvojio više od dvadeset pet zemalja i koji se može pohvaliti s više od pet tisuća proizvoda, danas donosi i poruku da ljepota ne poznaje granice, da svaki detalj može biti umjetnost i da je svaka sezona prilika za novi početak.
Ova jesen traži boje koje griju, boje koje pričaju priče i boje koje u svakom pogledu ostavljaju dojam. Ako se želite izgubiti u čaroliji, onda je Lost in Venice kolekcija ono što će vam pružiti sve – od intime svakodnevnih trenutaka do glamura posebnih prilika.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Movember nije samo mjesec u kalendaru – to je prilika da stavite sebe na prvo mjesto, da brigu o sebi podignete na novu razinu i da vaš stil govori sam za sebe. Bilo da ste ljubitelj profinjene elegancije ili preferirate sportski, dinamičan način života, Movember je savršena prilika da posvetite pažnju ne samo svom izgledu, već i svom zdravlju – i to na najsofisticiraniji mogući način.
Jednostavnost i skromnost možda nisu osobine koje se najčešće povezuju s moći, no upravo one čine temelj istinskog samopouzdanja. Nova mirisna kreacija brenda s.Oliver, nazvana The Absolute Scent, polazi od te ideje – da se sve može postići kada ostanemo vjerni sebi. Njezin miris nije tek još jedan parfemski doživljaj, nego manifest autentičnosti i snage koja se ne nameće, već zrači.
U vremenu u kojem se sve vrti oko individualnosti, s.Oliver nas podsjeća na nešto dublje – na snagu zajedništva. Novi mirisni duo s.Oliver United slavi ono što nas spaja: dodire, trenutke, smijeh, male pobjede i one tihe, svakodnevne geste koje znače više od riječi. To nije samo parfem – to je poziv na zajedničko življenje života punim plućima.
Zadar je nedavno postao prava modna prijestolnica Hrvatske, a u samom srcu luke Cruise Port održala se četvrta po redu manifestacija Projekt ModernA. Ovaj spektakularni događaj nije bio samo revija – bila je to prava modna karavana koja je ujedinila dizajnere, modele i zaljubljenike u stil iz cijele regije.
Zima ima svoj poseban ritam – onaj u kojem hladan zrak budi obraze, miris cimeta ispunjava dom, a svaka šalica toplog napitka postaje mali ritual ugode. No, dok uživamo u šarmu sezone, naša koža tiho podsjeća da joj treba dodatna pažnja. Ruke i usne prve osjećaju zimske promjene – hladnoću, suh zrak i vjetar. Upravo zato, Melvita je ove zime pripremila pravu poslasticu za kožu: Impulse kolekciju, osmišljenu kako bi svaki dodir bio mekši, a svaki osmijeh sjajniji.
Kao što naša koža lica traži rutinu i pažljivo birane formule, tako i kosa, izložena svakodnevnoj toplini, UV zrakama i vanjskim utjecajima, zaslužuje jednako promišljenu i stručnu njegu.
Od 5. do 15. studenoga 2025. zagrebački City Center One West pretvara se u epicentar luksuza, kreativnosti i odvažnosti – YSL Beauty Light Club. U suradnji s Douglasom Hrvatska, YSL Beauty donosi ekskluzivno beauty iskustvo koje briše granice između umjetnosti, make-upa i osobnog izražavanja.
U svijetu osobne njege, gdje se od muškaraca često očekuje besprijekorna urednost i pažnja prema detaljima, intimna higijena postaje ključna komponenta svakodnevne rutine. Među svim aspektima njege tijela, brijanje testisa izdvaja se kao izazovno područje koje zahtijeva posebnu pažnju, preciznost i odgovarajuće proizvode. Bez obzira na to je li brijanje motivirano estetskim razlozima, higijenskim potrebama ili željom za udobnošću, važno je pristupiti ovom zadatku s oprezom kako bi se izbjegle iritacije, crvenilo i nelagoda.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Svečanom dodjelom nagrada i premijernom projekcijom najnovijeg filma Jima Jarmuscha Otac majka sestra brat u subotu navečer je u prepunoj dvorani CineStara Branimir službeno zatvoren 23. Zagreb Film Festival. Zatvaranje je proteklo u svečanoj, emotivnoj i vrlo živopisnoj atmosferi koju su svojim prisustvom dodatno obogatili brojni domaći i međunarodni gosti iz filmskog svijeta. Među njima su se istaknuli montažer Yorgos Mavropsaridis, brazilski scenarist Tibério Azul i francuski redatelj Léo Favier, a uz njih su bili i direktor festivala Boris T. Matić, izvršna direktorica Lana Matić te programska direktorica Selma Mehadžić.
U samom srcu Zagreba, u intimnoj atmosferi Atelieru LM, ovog je vikenda otvorena izložba „Portreti i šire“ koja donosi jedinstven presjek tri desetljeća domaće kulturne i društvene scene, a publiku istodobno poziva da zastane pred više od 400 portreta koji oblikuju naše zajedničko pamćenje. Izložba je osmišljena kao pažljivo komponirana vizualna pripovijest koja istodobno otkriva lica, ali i trenutke u kojima se fotografija pretvara u osobni susret, dok svaki kadar donosi onu tihu, ali snažnu poruku koja se rađa u odnosu fotografa i portretiranog.